The Grand Tour بیشترین تعداد دانلود غرقانونی را داشته است

14 December 2016 - 20:31

برنامه‌ی The Grand Tour «تور بزرگ» از شبکه‌ی آنلاین آمازون (Amazon) یکی از مورد انتظارترین برنامه‌های ماه‌های اخیر محسوب می‌شود. بعد از آن که جیمی کلارکسون (Jeremy Clarkson) یکی از تهیه‌کنندگان Top Gear «تخت گاز» را با مشت زد؛ از این برنامه‌ی محبوب شبکه‌ی بی‌بی‌سی (BBC) اخراج شد. همکاران جرمی، ریچارد هموند (Richard Hammond) و جیمز می (James May) نیز از این شو بیرون آمدند و این قول را به طرفداران دادند که کار خود را در شبکه‌ای دیگر ادامه خواهند داد. از قرار معلوم این شبکه آمازون پرایم (Amazon Prime) شد و با بودن شخص ثروتمندی مانند جف بزوس (Jeff Bezos) پشت برنامه، The Grand Tour «تور بزرگ» به بهترین شوی مربوط به ماشین‌ها تبدیل شده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این سه مجری تعداد زیادی طرفدران وفادار در بریتانیا و سراسر جهان دارند که باعث شد بعد از پخش شدن The Grand Tour «تور بزرگ»، این برنامه به سرعت رکورد شبکه‌ی آمازون پرایم بشکند و به پربیننده‌ترین برنامه‌ی این شبکه تبدیل شود. تور بزرگ از جانب بینندگان و منتقدان نیز بازخوردهای مثبتی دریافت کرد. The Grand Tour تغییراتی نسبت به شوی تخت گاز شبکه‌ی بی‌بی‌سی داشته است یکی از آن‌ها استفاده‌ی کمتر از ستارگان سینما و تلوزیون و افراد مشهور است.

نه تنها تعداد بیننده‌ی قانونی The Grand Tour «تور بزرگ» زیاد بوده، تعداد بینندگان غیرفانونی آن نیز بسیار زیاد هستند. یکی از کارشناسان MUSO اسنادی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد که The Grand Tour بیشترین بیننده‌ی غیرقانونی را داشته است. اولین قسمت این برنامه‌ی بیش از ۷.۹ میلیارد بار به صورت غیرقانونی دانلود و قسمت دوم بیش از ۶.۴ میلیلرد بار به صورت غیرقانونی شده است. بیشتر این دانلود‌های غیرقانونی از بریتانیا صورت گرفته‌اند و ضرری نزدیک به ۳.۲ میلیون پوندی به آمازون وارد کرده است. کریس الکینز (Chris Elkins)، رئیس دفتر تجاری MUSO بیان کرد:

The Grand Tour بیش از هر برنامه‌ی دیگری به صورت غیرقانونی دانلود شده است. در واقع The Grand Tour جای سریال‌های بزرگی از جمله Game Of Thrones «بازی تاج و تخت» بر روی تمامی پلتفرم‌های موجود است.

jeremy-clarkson-richard-hammond-and-james-may-in-the-grand-tour-series-one-episode-two

خود آمازون تا به حال در این باره صحبتی نکرده است و فقط این جمله را بیان کرده است:

The Grand Tour به بزرگترین شو در شبکه‌ی ما تبدیل شده است و در حال شکستن رکوردهای مختلف در سراسر جهان است.

یکی از دلایل تعداد زیاد دانلود غیرقانونی می‌تواند این باشد که کلارک، هموند و جیمز می از یک شبکه‌ی معمولی به یک شبکه‌ی استریم آنلاین و پولی رفته‌اند. طبق سیاست‌های بی‌بی‌سی برنامه‌ی تلوزیونی تخته گاز در بریتانیا برای کسانی که پول لایسنس تلوزیون خود را پرداخت می‌کردند در دسترس بود و شرکت پخش نیز می‌توانست حق پخش برنامه را به شبکه‌های تلوزیون‌ی دیگر نیز بفروشد و این موضوع نشان دهنده‌ی این است که خیلی از مردم می‌توانستند به راحتی تخته گاز را تماشا کنند. با منتقل شدن این مجری‌ها به شبکه‌ی آمازون طرفداران برای سریالی که قبلاً به راحتی می‌توانستند تماشا کنند باید پول می‌دادند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.