مارک والبرگ را در فیلم آنچارتد نخواهیم‌ دید

14 December 2016 - 19:43

مجموعه بازی‌های آنچارتد از زمان اولین انتشار خود در سال ۲۰۰۷ بر سر زبان‌ها افتاد. اما ظاهرا ماجرای ورود این عنوان به دنیای سینما پرحاشیه‌تر بوده. قهرمان این بازی اکشن-ماجراجویی Nathan Drake «ناتان دریک» سال‌ها در معرض به تصویر کشیده‌شدن قرار‌گرفت. وعده‌های ساختن این عنوان جدید را نخست از David O. Russell «دیوید او. راسل» در ۲۰۱۴ و بعد از آن توسط Neil Burger «نیل برگر» و Seth Gordon «ست گوردون» شنیده‌ بودیم اما کار هر یک به نوعی با‌ شکست مواجه‌شد. به تازگی تاریخ انتشار این فیلم در ژوئن ۲۰۱۷ تایید شد اما طولی نکشید که انتشار لغو شد. Seth Rogen «ست روگن» و Evan Goldberg «اوان گلدبرگ» نیز اعلام‌کردند در حال اقدام برای آماده‌کردن پیش‌نویس فیلمنامه هستند اما این کار نهایتا به Joe Carnahan «جو کارنهان» محول شد.

در اکتبر امسال البته به‌نظر میرسید وضعیت در حال بهتر شدن است. Shawn Levy «شاون لوی» که به کارگردانی مجموعه شب در موزه مشهوراست کارگردانی آنچارتد را بر‌عهده‌گرفت. لوی با وجود فعالیت برروی مجموعه تلویزیونی  جدیدش Stranger Things «چیزهای عجیب» عنوان آنچارتد را پیش‌برد و قصد‌ دارد فیلم‌برداری را در بهار ۲۰۱۷ شروع‌کند. افراد زیادی به‌صورت بالقوه برای نقش ناتان دریک معرفی شدند از جمله این بازیگران میتوان اسکار آیزاک، کریس پرت و مخصوصا مارک والبرگ اشاره کرد که در این میان خبر بازی مارک والبرگ در آنچارتد از همه بیشتر سروصدا کرد.

دوشنبه این هفته مارک والبرگ، نقش اول فیلم Transformers: The Last Knight رسما همه شایعات را در رابطه با آنچارتد تکذیب کرد. لوی همچنین در مصاحبه‌اش با سایت خبری”Collider” هنوز بازیگری برای این نقش به‌طور رسمی انتخاب نشده. و قرار نیست بر اساس پیش‌بینی های توییتر بازیگرش را انتخاب کند! اگرچه سخنان او در این مصاحبه به گونه‌ای بود که لوی شخص خاصی را مد نظر دارد اما هیچ سر‌نخی را آشکار نکرد. به‌هر حال انتخاب یک دریک خوشیپ و خوش‌ترکیب که برازنده این شخصیت باشد با وجود طرفداران متعصب این بازی قطعا باید انتخاب سنجیده‌ای باشد. با این وجود فعلا باید تا اعلام این نقش منتظر بمانیم.

منبع: Screenrant.com

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.