دو تصویر جدید از فیلم Doctor Strange منتشر شد

2 August 2016 - 21:00

 Doctor Strange، متفاوت ترین فیلمی است که تاکنون مارول به سراغ آن رفته است. تا کنون تمام فیلم های دنیای سینمایی مارول در بستری رئال دنبال می شدند اما Doctor Strange قرار است متفاوت ترین فیلم این دنیا باشد، فیلمی که به سحر و جادو و مسائل ماورا الطبیعه می پردازد.

حدود ۳ ماه تا زمان اکران فیلم Doctor Strange باقی مانده است و بنابراین باید آرام آرام شاهد تبلیغات بیشتری از این فیلم باشیم. چندی پیش بود که دومین تریلر فیلم در نمایشگاه کمیک کان منتشر شد و با استقبال خوبی نیز از سوی مخاطبان رو به رو شد. Scott Derrickson، کارگردان فیلم نیز وعده داده که به زودی اطلاعات بیشتری از فیلم منتشر می‌شود. از این رو دو تصویر جدید از این فیلم منتشر شده است که در یکی از آن‌ها دکتر استرنج را در حال انجام یک جادو مشاهده می‌کنیم و تصویر دیگر مربوط به وارونگی شهر نیویورک است که در تریلر فیلم نیز قابل مشاهده بود:

۱۳۷۳۹۶۳۵_۱۸۰۷۶۹۵۶۴۹۴۶۴۱۹۵_۸۲۴۸۷۹۵۸۸_n

۱۳۷۱۵۰۶۰_۹۷۴۳۴۴۸۱۹۳۴۲۵۴۷_۶۱۳۹۰۴۷۴۲_n

دکتر استرنج اولین فیلم دنیای مارول است که به جادو و سحر می‌پردازد و قرار است که با این فیلم، چنین مسائلی نیز وارد دنیای سینمایی مارول شود. این فیلم را اسکات دریکسون (Scott Derrickson) کارگردانی می‌کند و بندکیت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در نقش استفان استرنج، ریچل مک آدامز (Rachel McAdams) احتمالاً در نقش کریستین پالمر و چوئل اجیفور (Chiwetel Ejiofor) در نقش بارون موردو در آن ایفای نقش می‌کنند. در کنار این ستارگان تیلدا سوئینتون (Tilda Swinton) در نقش استاد دکتر استرنج و مدس میکلسن (Mads Mikklesen) در نقش شخصیت منفی فیلم، ایفای نقش خواهند کرد. دکتر استرنج در ۴ نوامبر ۲۰۱۶ اکران خواهد شد.

منبع: Comicbookmovie

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.