کارگردان فیلم Captain Marvel 2 محصول مارول انتخاب شد

6 August 2020 - 16:30

پس از اینکه تیم آنا بودن (Anna Boden) و رایان فلک (Ryan Fleck) کارگردانی Captain Marvel «کاپیتان مارول» را برعهده داشتند، حالا کوین فایگی (Kevin Feige) و تیم دنیای سینمایی مارول، کارگردان جدیدی را برای ساخت دنباله این فیلم ابرقهرمانی با بازی بری لارسون (Brie Larson) انتخاب کرده‌اند. نیا داکوستا (Nia DaCosta) که به تازگی کارگردانی فیلم موردانتظار Candyman «کندی‌من» را برعهده داشته، Captain Marvel 2‌ «کاپیتان مارول ۲» را برای دیزنی و مارول خواهد ساخت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

داکوستا تجربه فیلمسازی در ژانر فضایی را دارد و اولین فیلم مستقلش Little Woods را در این ژانر ساخته که موردتوجه منتقدین قرار گرفت و باعث شد برای کارگردانی فیلم Candyman به تهیه‌کنندگی جوردن پیل (Jordan Peele) انتخاب شود. Candyman، پس از چند تاخیر ناشی از بحران کرونا، قرار است ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ اکران شود.

مگان مک‌دانل (Megan McDonnell)، که نویسندگی سریال WandaVision «وانداویژن» محصول دیزنی پلاس را برعهده داشته، فیلمنامه Captain Marvel 2 را خواهد نوشت. هنوز جزئیاتی از داستان منتشر نشده است، اما قطعا در این دنباله شاهد تاثیرات فیلم Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» خواهیم بود.

فیلم Captain Marvel 2 در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.