لوگو رسمی The Suicide Squad توسط جیمز گان منتشر شد

6 August 2020 - 17:00

جیمز گان (James Gunn) نویسنده و کارگردان فیلم The Suicide Squad «جوخه خودکشی» لوگو رسمی این فیلم کامیک‌بوکی را منتشر کرد. این فیلم دنباله Suicide Squad ساخته دیوید آیر (David Ayer) محصول ۲۰۱۶ است که گروهی از تبهکاران را معرفی کرد که مجبور بودند دنیا را از یک تهدید جادویی نجات دهند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اگرچه این یک دنباله مستقیم نیست، اما در The Suicide Squad ساخته گان شاهد بازگشت چند بازیگر از فیلم قبلی از جمله مارگو رابی (Margot Robbie) در نقش هارلی کوین و جی کورتنی (Jai Courtney) در نقش کاپیتان بومرنگ خواهیم بود. البته بازیگران جدیدی مانند پیت دیویدسون (Pete Davidson) و نیتن فیلیون (Nathan Fillion) هم در این فیلم حضور دارند، اگرچه نقش آن‌ها هنوز مشخص نیست.

بالاخره طی مراسم دی‌سی فندوم که ۲۲ اوت برگزار می‌شود، اطلاعات زیادی از آثار جدید دی‌سی از جمله The Suicide Squad منتشر خواهد شد. گان قبلا گفته بود بازیگران این فیلم در این مراسم حضور دارند و حالا از لوگو رسمی آن رونمایی کرده است.

این لوگو با رنگ قرمز و زرد و سوراخ‌های حاصل از شلیک، یادآور سری کامیکی Suicide Squad نوشته جان اوسترندر در اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ است، که توسط لوک مک‌دانل طراحی شده بود.

فیلم The Suicide Squad در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.