تریلر The Fate of the Furious رکورد شکست

14 December 2016 - 15:00

جدیدترین تریلر The Fate of the Furious یکشنبه منتشر شد و توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرد. در این تریلر شاهد یکی از عجیب‌ترین اتفاقات این فرنچایز بودیم؛ جایی که شخصیت اصلی فیلم دومنیک تورتو با بازی وین دیزل، بر خلاف تمام اصول و موازین خود، به خانواده‌اش خیانت کرده و آنها را مجبور می‌کند تا وارد ماموریت شکار او شوند. با سینماگیمفا همراه باشید.

این فرنچایز تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین سری‌های استودیوی یونیورسال شده‌است و محبوبیت آن روز به روز و با انتشار هر فیلم افزایش می‌یابد تا جایی که شماره قبلی آن، Furious Seven توانست در بازار جهانی، ۱٫۵ میلیارد دلار بفروشد. تمام این موضوعات باعث می‌شود تا The Fate of the Furious جزو مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ باشد.

آمار و ارقام نیز قطعا همین موضوع را حکایت می‌کنند. به گزارش ددلاین تریلر جدید منتشر شده برای این فیلم توانست در ۲۴ ساعت اول انتشار خود به رقم ۱۳۹ میلیون بیننده دست پیدا کند. این رقم توسط تعدادی از منابع انتشار تریلر منعکس شده‌است؛ از جمله انتشار آنلاین در فیسبوک، تبلیغات آن در مسابقه فوتبال یکشنبه و یوتیوب.

اخیرا تریلرهای بسیاری موفق به رکوردشکنی در این زمینه شده‌اند. تقریبا ماه گذشته بود که دومین تریلر Beauty and the Beast توانست رکورد مورد نظر را که قبلا در اختیار تریلر رسمی Star Wars: The Force Awakens بود، بشکند؛ ولی همان نیز نتوانست بیش از یک ماه دوام بیاورد و The Fate of the Furious این رکورد را دوباره جابجا کرد. تریلرهای اخیر منتشر شده از جمله Transformers: The Last Knight و Guardians of the Galaxy Vol. 2 به شکستن این رکورد بسیار نزدیک بودند ولی موفق به انجام آن نشدند. به تازگی نیز می‌دانیم که قرار است تریلر دوم فیلم Dunkirk منتشر شود و در ماه‌های آینده تیزری از اپیزود هشتم جنگ ستارگان پخش خواهد شد. در نتیجه احتمال پابرجا ماندن این رکورد نیز دور از ذهن به نظر می‌رسد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.