دیزنی به دنبال تام هنکس برای ایفای نقش ژپتو است

8 August 2020 - 09:00

پس از کسب نامزدی اسکار برای ایفای نقش آقای راجرز در فیلم (روزی زیبا در محله) «A Beautiful Day in the Neighborhood»، تام هنکس (Tom Hanks) برای پروژه‌ی محبوب کودکان دیگری در نظر گرفته‌شده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که او برای ایفای نقش ژپتو در لایو-اکشن (پینوکیو) «Pinocchio» محصول دیزنی به کارگردانی رابرت زمکیس (Robert Zemeckis) مشغول انجام مذاکره اولیه است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

بااینکه مذاکره هنوز در مراحل ابتدایی خودش به سر می‌برد اما به گفته‌ی برخی منابع نزدیک، پس‌ازآنکه تام هنکس فیلم‌نامه را خوانده است با زمکیس تماس گرفته تا اشتیاقش برای حضور در فیلم را به او اطلاع دهد. دیزنی همیشه به هنکس برای ایفای نقش این چوب‌تراش پیر نظر داشته است و سال‌ها پیش وقتی قرار بود پل کینگ این فیلم را کارگردانی کند با او صحبت‌هایی کرده بود. آن فیلم هرگز ساخته نشد اما با در نظر گرفتن رابطه‌ی طولانی هنکس و زمکیس از زمانی که هردوی آن‌ها برای کار کردن بر روی فیلم Forrest Gump موفق به کسب اسکار شدند، می‌توان برای شکل گرفتن همکاری تازه‌ای در این فیلم انتظار بالایی داشت.

زمکیس کارگردان این فیلم به تهیه‌کنندگی اندرو میانو (Andrew Miano) و کریس ویتز (Chris Weitz) است که خودش به همراه ویتز فیلم‌نامه‌ی آن را نوشته‌اند.

در انیمیشن کلاسیک محصول ۱۹۴۰ دیزنی، شاهد داستان یک عروسک زنده بودیم که به کمک یک جیرجیرک به‌عنوان وجدانش باید لیاقت خودش برای تبدیل‌شدن به یک پسر واقعی را ثابت کند.

دیزنی با استراتژی ساخت لایو-اکشن از انیمیشن‌های کلاسیکش که نقش بزرگی در برنامه‌ی تولیدات سینمایی این کمپانی دارد تاکنون موفق به کسب میلیاردها دلار شده است. سال گذشته فیلم‌های (علاءالدین) «Aladdin» و (شیرشاه) «The Lion King» هردو موفقیت چشمگیری در گیشه کسب کردند.

این فیلم چهارمین همکاری زمکیس و هنکس را پس از فیلم‌های (فارست گامپ) «Forrest Gump»، (دورافتاده) «Cast Away» و (قطار سریع‌السیر قطبی) «The Polar Express» رقم خواهد زد.

هنکس همچنان مشغول فیلم‌برداری فیلم زندگینامه‌ی (الویس پرسلی) «Elvis Presley» است که پس از ابتلای خودش و همسرش ریتا ویلسون (Rita Wilson) به کوید-۱۹ تولید آن متوقف شده بود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.