توماس جین ستاره‌ی درام جنایی Troppo خواهد بود

8 August 2020 - 09:30

توماس جین (Thomas Jane) در فیلم درام جنایی استرالیایی Troppo به ایفای نقش می‌پردازد و تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن خواهد بود. این پروژه که بر اساس رمان نویسنده‌ی پرفروش کندیس فاکس (Candice Fox) به نام Crimson Lake است توسط کمپانی AGC Television، کمپانی Essential Media و Beyond Production تولید خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

جین نقش پلیس سابقی را ایفا می‌کند که به‌اشتباه متهم به‌دست داشتن در یک جنایت می‌شود؛ او به مکان دوری در شمال کویینزلند فرار می‌کند و در آنجا به آژانس تحقیقات خصوصی تازه تأسیسی می‌پیوندد.

Troppo توسط نویسنده یولاندا رمکی (Yolanda Ramke) که سابقه‌ی کار بر روی فیلم Cargo محصول نتفلیکس را دارد، نویسندگی می‌شود. جین و کورتنی پن لارن (Courtney Penn Lauren) از کمپانی Renegade Entertainment تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

جین در سریال The Expanse محصول پلتفورم ویدیویی Amazon Prime که برای فصل پنجم نیز تمدیدشده است به ایفای نقش می‌پردازد. او همچنین کارگردان یک قسمت در فصل پنجم خواهد بود.

Renegade Entertainment همچنین مشغول توسعه‌ی اقتباسی از رمان From a Buick 8 از استیون کینگ (Stephen King) است که چهارمین همکاری جین و این نویسنده را رقم خواهد زد. این بازیگر پیش‌تر در فیلم‌های ۱۹۲۲، (مه) «The Mist» و (به دنبال رؤیا) «Dreamcatcher» که همگی اقتباس‌های رمان‌های کینگ هستند به ایفای نقش پرداخته بود.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.