فیلمبرداری Killers of the Flower Moon سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد

8 August 2020 - 12:30

مژده به طرفداران درام‌های تاریخی وسترن اینکه تاریخ آغاز فیلمبرداری فیلم Killers of the Flower Moon ساخته مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) مشخص شده است. این فیلم که ابتدا قرار بود فیلمبرداری آن در ماه مارس سال جاری شروع شود، اما به دلیل بیماری همه‌گیر کرونا به تعویق افتاده بود، حالا از فوریه ۲۰۲۱ جلوی دوربین خواهد رفت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اوسیج نیشن در حال آماده شدن برای فیلمبرداری ۱۶ هفته‌ای در اوکلاهما است که از ماه فوریه سال آینده آغاز خواهد شد و مراحل پیش‌تولید از ماه نوامبر و دسامبر آغاز می‌شود. این فیلم براساس کتاب غیرداستانی نوشته دیوید گرن (David Grann) منتشرشده در سال ۲۰۱۷، درباره قتل چند نفر از مردم اوسیج در دهه ۱۹۲۰ است که زیر زمین‌های زراعی خود نفت پیدا کرده بودند. این قتل‌ها توجه اف‌بی‌آی تازه تاسیس را به خود جلب کردند که تحقیقاتشان توطئه‌ای شیطانی را افشا کرد.

در این فیلم شاهد همکاری مجدد اسکورسیزی با لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) و رابرت دنیرو (Robert De Niro) خواهیم بود. این اولین بار است که این دو بازیگر پس از فیلم Marvin’s Room «اتاق ماروین» محصول ۱۹۹۶ دوباره با یکدیگر همبازی شده‌اند. تیم سازنده Killers of the Flower Moon قصد دارند افرادی بومی از جمله صنعتگران، آشپزان، مترجمان، مالکان خانه‌ها و مالکان زمین‌های زراعی را برای مشارکت در این فیلم استخدام کنند.

این فیلم ابتدا قرار بود توسط پارامونت تامین مالی شود، اما پس از درخواست بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری توسط تیم سازنده، حق ساخت آن به اپل فروخته شد و پارامونت پیکچرز انتشار جهانی آن را برعهده خواهد داشت. این بودجه خیلی زیادی برای یک فیلم درام است، اما با توجه به اینکه فیلم The Irishman «ایرلندی» در سال گذشته، با بودجه تقریبا ۲۵۰ میلیون دلاری موفق شد ۱۰ نامزدی اسکار برای نتفلیکس کسب کند، کاملا منطقی به نظر می‌رسد که استریمر دیگری مایل به پرداخت چنین مبلغ زیادی برای این فیلم باشد.

فیلم Killers of the Flower Moon احتمالا سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.