اولویت اصلی پارامونت تصمیم‌گیری درباره ریبوت Star Trek است

8 August 2020 - 13:00

به نظر می‌رسد برنامه استودیو پارامونت برای ساخت فیلم Star Trek «پیشتازان فضا» به نویسندگی و کارگردانی نوآ هاولی (Noah Hawley) فعلا در اولویت قرار ندارد. اما واتس (Emma Watts)، مدیر بخش سینمایی این استودیو که فرنچایزهای زیادی را در فاکس مدیریت کرده است، در حال تصمیم‌گیری برای مسیر پیش روی فرنچایز Star Trek است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این وقفه در پروژه هاولی که در حال آماده شدن برای تولید بود، باعث انتشار شایعاتی مبنی بر این شد که این فیلمساز ممکن است این پروژه را ترک کند، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. هاولی سازنده سریال‌های Fargo «فارگو» و Legion «لژیون» در سال ۲۰۱۹ به دلیل علاقه خودش به فرنچایز اصلی، به ساخت این پروژه علاقمند شد. دو احتمال دیگر برای این فرنچایز، فیلمنامه‌ای است که توسط مارک ال. اسمیت (Mark L. Smith) نوشته شده و قرار بود کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) آن را کارگردانی کند، و دیگری بازگشت بازیگران سری قبلی است – مذاکراتی با کریس همسورث (Chris Hemsworth) صورت گرفته بود تا در یک داستان سفر در زمانی دوباره نقش پدر شخصیت کریس پاین (Chris Pine) را بازی کند. اس. جی. کلارکسون (S. J. Clarkson) قرار بود این فیلم را بسازد، اما این پروژه را به مقصد Game of Thrones «بازی تاج و تخت» ترک کرد.

هردو پروژه یعنی فیلم هاولی – که نیازمند گروه بازیگران جدید است و شاید درباره یک ویروس مرگبار باشد – و نسخه اسمیت – تارانیتنو دیگر قرار نیست کارگردانی آن را برعهده بگیرد – اسپین‌آف مناسبی برای این فرنچایز حین ریبوت آن هستند. پروژه اسمیت هم هنوز قابل اجراست و براساس یک قسمت از مجموعه تلویزیونی Star Trek نوشته شده که در فضای گنگستری دهه ۳۰ میلادی جریان دارد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.