سلنا گومز به سریال کمدی شبکه Hulu پیوست

8 August 2020 - 15:00

سلنا گومز (Selena Gomez) برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی مقابل استیو مارتین (Steve Martin) و مارتین شورت (Martin Short) به سریال کمدی شبکه‌ی Hulu با نام Only Murders in the Building پیوست. گومز تهیه‌کننده‌ی اجرایی این پروژه به همراه مارتین، شورت، جان هافمن و خالقان سریال This Is Us دن فوگلمن (Dan Fogelman) و جس رزنتان (Jess Rosenthal) هستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این مجموعه توسط مارتین و هافمن بر اساس ایده‌ای از مارتین خلق‌شده است و داستان سه غریبه (مارتین، شورت و گومز) را دنبال می‌کند که به جنایات واقعی علاقه‌ی زیادی نشان می‌دهند و ناگهان خودشان را وسط یکی از آن‌ها پیدا می‌کنند.

این اثر بازگشت حرفه‌ی بازیگری گومز به تلویزیون را رقم خواهد زد جایی که در ابتدا با حضور در مجموعه‌ی Wizards of Waverly Place محصول Disney Channel زمینه‌ی دیده شدن و معروفیت او را فراهم کرد. پس‌ازآن او حرفه‌ی موسیقی موفقیت‌آمیزی را برای خود به وجود آورد و در تعدادی فیلم ازجمله The Big Short محصول ۲۰۱۵، Fundamentals of Caring محصول ۲۰۱۶ و فیلم متأخر The Dead Don’t Die محصول ۲۰۱۹ حضور پیدا کرد. در تولیدات تلویزیون، او به تهیه‌کنندگی اجرایی سریال ۱۳ Reasons Why و مستند سریالی Living Undocumented برای نتفلیکس پرداخته است. گومز ستاره و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال واقع‌نمای Selena + Chef برای HBO Max نیز هست و آخرین آلبوم او با نام Rare اوایل سال میلادی جاری منتشر شد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.