تریلر فیلم مهیج The Owners با بازی میسی ویلیامز منتشر شد

8 August 2020 - 16:30

استودیوی RLJE فیلمز اولین تریلر فیلم مهیج The Owners «مالکان» با بازی میسی ویلیامز (Maisie Williams) را منتشر کرد. این فیلم داستان گروهی از دوستان را دنبال می‌کند که می‌خواهند از خانه‌ای سرقت کنند، اما وقتی صاحبان خانه به آنجا برمی‌گردند شرایط کاملا عوض می‌شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم براساس رمان گرافیکی فرانسوی Une Nuit de Pleine Lune «ماه کامل در پاریس» نوشته هرمن و ایو اچ، درباره گروهی از دوستان است که فکر می‌کنند بهترین خانه را برای سرقت پیدا کرده‌اند – خانه‌ای خالی با یک گاوصندوق پر از پول نقد. اما وقتی زوج مسنی که در آنجا زندگی می‌کنند زود به خانه برمی‌گردند، شرایط کاملا عوض می‌شود. جایی که بازی مرگباری از موش و گربه به وجود می‌آید که طی آن، سارقان باید برای نجات جان خودشان از کابوسی که هرگز تصورش را هم نمی‌کردند، مبارزه کنند.

علاوه بر ویلیامز، سیلوستر مک‌کوی (Sylvester McCoy)،‌ جیک کوران (Jake Curran)، ایان کنی ( Ian Kenny)، اندرو الیس ( Andrew Ellis) و ریتا توشینگام (Rita Tushingham) دیگر بازیگران این فیلم هستند. ژولیوس برگ (Julius Berg) کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از متیو گامپل (Matthieu Gompel) برعهده دارد.

فیلم The Owners در ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) در سینماهای منتخب و به صورت دیجیتال منتشر خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.