تصاویر تازه‌ای از فیلم Rebecca منتشر شد

8 August 2020 - 17:00

پس از گذشت یک سال از اتمام تولید رمانتیک مهیج نتفلیکس با عنوان Rebecca به کارگردانی بن ویتلی (Ben Wheatley) و درخشش لیلی جیمز (Lily James) و آرمی همر (Armie Hammer)، تصاویر تازه‌ای از این بازسازی که در ماه اکتبر پخش خواهد شد، منتشرشده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

رمان دافنی دو موریه (Daphne du Maurier) ابتدا در سال ۱۹۳۸ به چاپ رسید؛ این کتاب داستان زن تازه ازدواج‌کرده‌ای را دنبال می‌کند که تحت‌الشعاع همسر قبلی همسرش قرار می‌گیرد. آن زن در سانحه کشته‌شده اما روحش خانه‌شان را ترک نکرده است.

فیلم‌نامه‌ی این اقتباس تازه توسط جین گلدمن (Jane Goldman)، جو شراپنل (Joe Shrapnel) و آنا واترهوس (Anna Waterhouse) نوشته‌شده و سایر بازیگران آن را نامزد اسکار کریستن اسکات توماس (Kristin Scott Thomas)، تام گودمن-هیل (Tom Goodman-Hill)، کیلی هاوز (Keeley Hawes)، سم رایلی (Sam Riley) و آن داود (Ann Dowd) تشکیل می‌دهند.

این اولین بار نیست که رمان Rebecca از دو موریه در قالب یک فیلم سینمایی اقتباس می‌شود. سال ۱۹۴۰ آلفرد هیچکاک نسخه‌ای دیگر از این فیلم با بازی لارنس الیویه (Laurence Olivier) و جون فونتین (Joan Fontaine) ساخته بود. آن اثر برنده‌ی عنوان بهترین فیلم و بهترین فیلم‌برداری در دوازدهمین مراسم سالانه‌ی اسکار شد و به نمونه‌ی نادری از فیلمی که تمام جوایز مهم را در طول یک شب این مراسم بدون دریافت جایزه‌ای در بخش کارگردانی یا بازیگری به‌دست آورده است، تبدیل شد. این رمان همچنین دو دفعه نیز در تلویزیون انگلیس مورد اقتباس قرارگرفته است؛ یک‌بار در سال ۱۹۷۹ با درخشش جرمی برت (Jeremy Brett) و باری دیگر در برنامه‌ی Masterpiece Theater در سال ۱۹۹۷ با حضور چارلز دنس (Charles Dance) و دایانا ریگ (Diana Rigg).

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.