دارن آرونوفسکی سریال اقتباسی جنایی می‌سازد

9 August 2020 - 11:30

دارن آرونوفسکی (Darren Aronofsky) کارگردان برجسته هالیوود در حال ساخت یک سریال جنایی براساس واقعیت است که به غریق نجات‌های فاسد می‌پردازد. آرونوفسکی فیلم‌ساز مستقلی است که برای ساخت کارهایی همچون Requiem for a Dream, The Wrestler, Black Swan و Mother! شناخته شده است. در حال حاضر، آرونوفسکی قرار است اقتباسی براساس داستان کوتاه The Life of Chuck نوشته استفن کینگ (Stephen King) تولید کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

آرونوفسکی برخلاف کار فوق‌العاده‌اش پشت دوربین، هیچگاه پا در قلمرو تلویزیون نگذاشته است. این یک تغییر بزرگ برای اوست. این کارگردان و کمپانی تولیدی‌اش، Protozoa Pictures، حق ساخت سریال اقتباسی براساس مقاله Boss of The Beach مجله نیویورک را با Searchlight Television بدست آورده‌اند. دیوید گووی هربرت (David Gauvey Herbert) این سریال را نوشته و تهیه کننده اجرایی آن است. این مقاله درباره تاریخ نیروهای غریق نجات‌ نیویورک سیتی است.

مقاله Boss of The Beach موضوع جنگ مناقصه‌ای با ۱۰ مناقصه‌کننده برای بدست آوردن حق ساخت داستان هربرت بود. هیچ خبری مبنی بر انتخاب بازیگران سریال منتشر نشده اما قطعا بازیگران بسیاری مشتاق کار کردن با این کارگردان موفق هستند. این مقاله درباره فاش کردن فساد و انحطاط است. این سریال پیتر استین را نشان می‌دهد که نیروهای غریق نجات را طی ۴۰ سال گذشته اداره می‌کرده است. در آن زمان، استین سرپرست گروه‌های کوکایین غریق نجات‌های جزیره Coney بود که خیلی راحت سر کارشان حالت طبیعی نداشتند. استین نیز با کمک گرفتن از تکنیک‌هایی مانند تهدید و ارعاب کارش را پیش می‌برد و سوپروایزهای او محکوم به گزارش‌های دروغین درباره غرق شدن‌ها و حمایت از تعرض شدند.

با توجه به این جزئیات وحشتناک، این پروژه دقیقا مناسب آرونوفسکی است. او با Black Swan و The Wrestler علاقه‌اش به خطاهای انسانی و شخصیت‌های نفرت انگیزی که کارهای خیلی بدی انجام می‌دهند را نشان داده است.

منبع: اسکرین رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.