جرد لتو نقش اندی وارهول را ایفا خواهد کرد

10 August 2020 - 14:00

جرد لتو (Jared Leto) تأیید کرد که قرار است در فیلم جدیدی نقش هنرمند اندی وارهول (Andy Warhol) را ایفا کند. این فیلم طبق گزارش‌ها Warhol نام دارد و زندگینامه‌ی این هنرمند که در سال ۱۹۸۷ در سن ۵۸ سالگی از دنیا رفت را به تصویر خواهد کشید. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

اگرچه فیلم‌هایی که لتو در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است همیشه به موفقیت بزرگی در گیشه نرسیده‌اند، اما او همواره به نقش‌هایی که ایفای آن‌ها نیازمند مهارت زیادی بوده تمایل داشته است. او برای ایفای نقش مارک دیوید چپمن (Mark David Chapman)، قاتل جان لنون (John Lennon) در فیلم Chapter 27 محصول ۲۰۰۷ چیزی بیش از ۳۰ کیلوگرم وزن اضافه کرد و سپس در سال ۲۰۱۳ پس از وقفه‌ای پنج‌ساله در حرفه‌ی بازیگری نقش رایان زنی معتاد و مبتلابه اچ‌آی‌وی مثبت در فیلم Dalla‌s Buyers Club را ایفا کرد. این نقش برای لتو اولین جایزه‌ی اسکارش را به ارمغان آورد و مهر تأییدی بر این مسئله بود که به حرفه‌ی بازیگری او آن‌قدر که باید توجه نشده است. اما احتمالاً شناخته‌شده‌ترین ایفای نقش او در فیلم محصول ۲۰۱۶ به کارگردانی دیوید آیر یعنی Suicide Squad و در قالب شخصیت جوکر رقم خورد. نحوه‌ی به تصویر کشیدن این نقش توسط لتو با واکنش‌های بسیاری رو به رو شد به‌طوری‌که اصرار او برای بالاتر بردن کیفیت این ایفای نقش باعث اذیت شدن برخی از بازیگران و عوامل شد. بااین‌وجود شهرت لتو برای خلق شخصیت‌هایی که تا قبل از آن شبیه آن وجود نداشته است بر کسی پوشیده نیست.

لتو در چهار سال گذشته خبرهایی مبنی بر ساخته‌شدن فیلم زندگینامه‌ی وارهول منتشر می‌کرد و بالاخره همه‌چیز برای ساخت این فیلم که قطعاً نقش مهم دیگری برای او خواهد بود، فراهم‌شده است.

حرفه‌ی وسیع و درعین‌حال کوتاه وارهول بسیار پربار بود و آثاری به‌یادماندنی در هنر بین‌المللی و فرهنگ پاپ آمریکایی خلق کرد. در سال ۱۹۶۸ در کارگاه هنری‌اش موسوم به کارخانه توسط نویسنده والری سولاناس (Valerie Solanas) سوءقصدی به او صورت گرفت که باوجود اصابت سه گلوله به قفسه‌ی سینه‌اش توانست از آن جان سالم به در ببرد.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.