تاریخ پخش فصل چهارم سریال Fargo مشخص شد

11 August 2020 - 12:00

فصل چهارم سریال Fargo «فارگو» دوباره وارد فاز تولید شد. پخش فصل جدید این سریال آنتولوژی محبوب قرار بود از آوریل گذشته آغاز شود، اما این تاریخ به خاطر تعطیلی استودیوها به دلیل بحران کرونا به تعویق افتاد. امروز شبکه FX اعلام کرد که فیلمبرداری فصل چهارم Fargo قرار است از اواخر این ماه ازسر گرفته شود و دو قسمت ابتدایی این فصل در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) پخش خواهند شد. اپیزودهای جدید سریال در روزهای یکشنبه از FX پخش خواهند بود، اما سپس برای استریم روی FX در هولو در دسترس قرار می‌گیرند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

نوآ هاولی (Noah Hawley) بار دیگر به عنوان شورانر فصل چهارم سریال برگشته که در کانزاس سال ۱۹۵۰ جریان دارد و درباره دو گروه تبهکاری در حال جنگ با یک رابطه پیچیده است. برای ایجاد آتش‌بس، سران هردو خانواده – یک خانواده آفریقایی آمریکایی و یک خانواده ایتالیایی – موافقت کرده‌اند تا کوچک‌ترین پسران خود را در اختیار یکدیگر قرار دهند. اما وقتی رئیس مافیای ایتالیایی می‌میرد، آتش‌بس بین این دو خانواده به خطر می‌افتد.

کریس راک (Chris Rock)، جیسون شوارتزمن (Jason Schwartzman)، سالواتوره اسپوزیتو (Salvatore Esposito)، بن ویشاو (Ben Whishaw)، جسی باکلی (Jessie Buckley)، جک هیوستون (Jack Huston) و تیموتی اولیفانت (Timothy Olyphant) بازیگران اصلی فصل چهارم Fargo هستند.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.