ابراز تمایل برایان کرانستون برای حضور در فصل ششم Better Call Saul

11 August 2020 - 18:00

برایان کرانستون (Bryan Cranston) می‌گوید مایل است برای بازی در نقش والتر وایت در فصل ششم سریال Better Call Saul «بهتره با ساول تماس بگیری» حضور داشته باشد. پخش این اسپین‌آف محبوب Breaking Bad «برکینگ بد» از سال ۲۰۱۵ آغاز شد و به دلیل شخصیت‌پردازی و نویسندگی خوبش موردتحسین قرار گرفت. حالا که Better Call Saul در حال آماده شدن برای پخش آخرین اپیزودهای خودش است، طرفداران هنوز منتظر هستند تا ببینید آیا هایزنبرگ در این سریال حضور افتخاری دارد یا خیر. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

تیم سازنده Better Call Saul همیشه از تمایل خود برای حضور کرانستون در این سریال گفته بودند. اما وینس گیلیگان (Vince Gilligan) و پیتر گولد (Peter Gould) معتقد هستند حضور کرانستون باید برای داستان ضروری باشد. در حالی که نویسندگان Better Call Saul تاکنون اشارات جالبی به Breaking Bad داشته‌اند، اما معتقدند شخصیت‌های مهمی مانند والتر، جسی و اسکایلر باید با دقت بیشتری اداره شوند. گولد به تازگی گفته فیلم El Camino «ال کامینو» نیاز به حضور بیشتر والتر در داستان را منتفی می‌کند. صرف‌نظر از چیزی که تیم سازنده Better Call Saul برای فصل ششم درنظر دارند، کرانستون مشتاق است در این اسپین‌آف محبوب حضور پیدا کند.

کرانستون حین تبلیغ فیلم جدیدش The One and Only Ivan محصول دیزنی پلاس، از احتمال حضور در Better Call Saul گفته است. او با اشاره به این نکته که کارگردانی یک اپیزود از این سریال به دلیل تقویم شلوغ کاری او میسر نشده، از تمایل خودش برای بازگشت به نقش نمادین والتر وایت صحبت کرده است. او در این باره گفته است:

اگر وینس گیلیگان و پیتر گولد که تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستن، ازم می‌خواستن توی اون بازی کنم حتما این کارو می‌کردم. اگه ازم بخوان قطعا این کارو می‌کنم. اما هنوز اتفاقی نیفتاده، و باید ببینیم چی میشه. نمی‌دونم، یک فصل دیگه از سریال باقی مونده و باید ببینیم چی پیش میاد.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.