My Spy 2 در دست ساخت قرار گرفت

12 August 2020 - 23:30

بعد از موفقیت بزرگ فیلم My Spy در سرویس استریم آمازون پرایم، گویا STX به دنبال این است تا بازیگران فیلم اصلی را گرد هم آورد تا دنباله این فیلم به کارگردانی پیتر سگال (Peter Segal) و با بازی دیو باتیستا (Dave Bautista) و کلویی کولمن (Chloe Coleman) ساخته شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

هیچ جزئیاتی درباره توزیع و پخش My Spy 2 داده نشده است. گرچه خبر رسیده با توجه به موفقیت فیلم اصلی در پرایم ویدئو، این استریمر در حال مذاکرات اولیه است. آمازون و STX هنوز هیچ واکنشی به این خبر نداده‌اند.

فیلم My Spy داستان جی‌جی، مامور CIA، با بازی باتیستا را دنبال می‌کند که خود را مشغول مراقبت از دختر ۹ ساله‌ای به نام سوفیا با بازی کولمن می‌یابد. وقتی سوفی متوجه دوربین‌های مخفی در آپارتمانش می‌شود، از تکنولوژی برای پیداکردن محل دوربین‌های مداربسته استفاده می‌کند. سوفیا در مقابل فاش نکردن هویت جی‌جی او را وادار به گذراندن وقتش با خود و یاددادن فنون جاسوسی می‌کند. جی‌جی برخلاف تمایلش، برای سوفیا جذاب و هوشیار نیست.

فیلم My Spy قرار بود ۱۷ آوریل اکران شود اما با تعطیلی سینماها به دلیل بحران کرونا روبرو شد. این فیلم ۲۶ ژوئن روی استریم آمازون پرایم رفت. این فیلم خانوادگی در کانادا، استرالیا، بریتانیا، نیوزیلند، روسیه، کره جنوبی، هنگ کنگ، برزیل، مکزیک، آلمان، عربستان اکران شد و ۹ میلیون دلار فروش داشت.

جان و اریک هوبر (Jon and Erich Hoeber) فیلم‌نامه کار را نوشتند و کریستن اسکال (Kristen Schaal)، پریسا فیتز-هنلی (Parisa Fitz-Henley)، کلویی کولمن، کن جونگ (Ken Jeong) و دور راجرز (Devere Rogers) بازیگران آن بودند. کریس بندر (Chris Bender)، سگال، جیک وینر (Jake Weiner)، رابرت سیموندز (Robert Simonds)، جی‌جی پریتکر (Gigi Pritzker)، باتیستا و جاناتان میسنر (Jonathan Meisner) تولیدکنندگان آن بودند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.