اطلاعات جذابی درباره فیلم Tenet منتشر شد

13 August 2020 - 00:00

پیش‌نمایش فیلم Tenet نشان می‌دهد که کریستوفر نولان (Christopher Nolan) تمام صحنه‌های وارونگی زمان را دوبار، یک‌بار رو به جلو و یک‌بار رو به عقب فیلمبرداری کرده تا به نتیجه دلخواهش برسد. فیلم جدید نولان از مفهوم وارونگی زمانی استفاده می‌کند، که در آن شخصیت در زمان به عقب حرکت می‌کند در حالی که زمان در اطراف او به جلو پیش می‌رود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

یکی از طرفداران Tenet در توئیتر خودش جزئیاتی درباره پیش‌نمایش آن منتشر کرده و گفته نولان برای واقعی جلوه دادن صحنه‌های وارونگی زمانی تلاش خیلی زیادی کرده و آن‌ها را دوبار، یک‌بار رو به جلو و یک‌بار رو به عقب فیلمبرداری کرده است. یعنی بازیگران مجبور بوده‌اند نقش خود را به صورت برعکس هم بازی کنند.

بنابراین رویکرد نولان این بوده تا فیلمش چیزی بیشتر از یک اکشن مدرن باشد. بدلکاران این فیلم تاکنون روی چنین فیلمی کار نکرده بودند، به این معنا که این کارگردان تلاش کرده تا محدودیت‌های یک فیلم اکشن مهیج را کنار بزند.

همچنین مشخص شده Tenet به هیچ‌وجه از پرده‌سبز استفاده نکرده است و تمام صحنه‌ها به صورت واقعی انجام شده‌اند. هیمش پاتل (Himesh Patel) از اینکه این فیلم از جلوه‌های عملی استفاده کرده ابراز شگفتی کرده بود، اما نگفته بود این فیلم اصلا از پرده‌سبز استفاده نکرده است. احتمالا در تریلر فیلم هم دیده باشید که یک هواپیما منفجر می‌شود؛ نولان در این فیلم واقعا یک هواپیما را منفجر کرده و از جلوه‌های ویژه بهره نبرده است.

انتظار می‌رود فیلم Tenet در تاریخ ۲۶ اوت (۵ شهریور) در ۷۰ کشور جهان و سپس در تاریخ ۳ سپتامبر (۱۳ شهریور) در سینماهای آمریکا اکران شود.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.