سریال The Last of Us شامل لحظه حذف‌شده جذابی از بازی است

13 August 2020 - 09:00

وقتی سریال The Last of Us «آخرین بازمانده از ما» از شبکه HBO پخش شود، شامل یک لحظه شوکه‌کننده خواهد بود که در بازی اصلی استفاده نشده است. کریگ میزین (Craig Mazin) نویسنده و تهیه‌کننده این سریال، این خبر را تایید کرده، اما جزئیاتی درباره آن منتشر نکرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

ظاهرا این سریال به داستانی که طرفداران عاشق آن شده‌اند وفادار خواهد ماند، اما درعین‌حال جنبه‌ها و لحظاتی در آن قرار داده شده که در اولین بازی و یا دنباله آن وجود نداشتند. میزین در ساخت این سریال همکاری نزدیکی با نیل دراکمن (Neil Druckmann) سازنده بازی دارد، پس طرفداران نباید نگران چیزی باشند.

میزین درباره این لحظه جذاب و حیرت‌انگیز که در سریال مورداستفاده قرار می‌گیرد گفته است:

یک لحظه خیلی خفنه که قطعا توی سریال ازش استفاده میشه. ما باید این کار رو بکنیم. هیچکس نمیتونه جلوی من رو برای این کار بگیره. اگه بخوان این کارو نکنم باید منو بکشن.

طرفداران The Last of Us به شدت نسبت به بازی محبوب خودشان متعصب هستند، و میزین و تیم سازنده سریال کار خیلی دشواری پیش روی خود دارند. خوشبختانه، میزین به دنبال ساخت سریالی است که طرفداران قدیمی و جدید فرنچایز از آن لذت خواهند برد.

میزین در این باره هم گفته است:

اگر بازی رو بازی کرده باشین، هدف ما اینه که پس از تماشای سریال به این نتیجه برسید که این هیچ جنبه‌ای از بازی رو نقض نکرده، بلکه داره چیزهای جدیدی هم نشون میده، چیزهای شگفت‌انگیزی که تا قبل از اون نمی‌دونستیم.

البته میزین با اداره موضوعات جنجالی غریبه نیست. او به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده سریال Chernobyl «چرنوبیل» که به شدت مورد تحسین قرار گرفت، بازگویی قدرتمندی از یکی از ترسناک‎ترین لحظات تاریخ جهان را ارائه داد.

هنوز تاریخ پخش سریال The Last of Us مشخص نشده است.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.