فیلم ترسناک Run از شبکه Hulu پخش می‌شود

13 August 2020 - 10:30

فیلم دیگری از لاینزگیت از اکران سینمایی صرف‌نظر کرده است. فیلم ترسناک Run با بازی سارا پلسون (Sarah Paulson) از برنامه اکران خارج شده و راهی Hulu شده است. این استریمر حق پخش این فیلم را در یک رقابت از لاینزگیت تصاحب کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

هفته گذشته اعلام شد که فیلم ترسناک Antebellum با بازی جنل مونی (Janelle Monae) از اکران سینمایی صرف‌نظر کرد و راهی تمامی پلتفرم‌های دیجیتالی PVOD شد تا ۱۸ سپتامبر پخش شود.

فیلم Run همانند Antebellum اکران خارجی خواهد داشت اما در آمریکا روی پرده نقره‌ای نخواهد رفت. گرچه سینماها در آینده بازگشایی می‌شوند و این هفته Cinemark باز می‌شود و AMC و Regal در تاریخ ۲۱ اوت باز می‌شوند، اما بسیاری از کمپانی‌ها تصمیم گرفتند فیلم‌های خود با بودجه پایین و متوسط را راهی سینماها نکنند و مستقیما به صورت دیجیتالی منتشر کنند. هرچند مشخص نیست این مدل پخش دیجیتالی کارآمد است یا خیر.

فیلم Run کاری از سازنده فیلم Searching آنیش چاگانتی (Aneesh Chaganty)  است که این فیلم را نوشته و کارگردانی کرده است. این فیلم درباره نوجوانی است که به مادرش شک می‌کند و فکر می‌کند رازی را از او مخفی نگه داشته است. این فیلم قرار بود ۸ مه اکران سینمایی شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.