الیزابت ماس بازیگر نقش اول فیلم اقتباسی Mrs. March شد

13 August 2020 - 13:30

الیزابت ماس (Elisabeth Moss) و کمپانی‌اش Love and Squalor Pictures و بلوم‌هاوس در حال ساخت فیلمی براساس رمان مهیج و روان‌شناسی جدید Mrs. March نوشته ویرجینیا فیتو (Virginia Feito) هستند. این بازیگر برنده چندین جایزه گلدن‌گلوب و امی شخصیت اصلی این فیلم را ایفا می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

خانم مارچ داستان زن خانه دار اهل Upper East Side است که به قهرمان نفرت‌انگیز رمان جدید همسرش که براساس شخصیت اوست، مشکوک می‌شود.

فیتو فیلم‌نامه کار را می‌نویسد و تهیه کننده اجرایی آن است. ماس و لیندسی مک‌مانوس (Lindsey McManus) این فیلم را از طریق کمپانی Love and Squalor تولید می‌کنند و جیسون بلوم تهیه‌کنندگی آن را برای کمپانی بلوم‌هاوس برعهده دارد. کارلا هکن (Carla Hacken) و بیا سکویرا (Bea Sequeira) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

ماس گفته:

من رمان ویرجینیا را طی یک نشست خواندم و آنقدر داستانش من را جذب کرد که می‌دانستم باید نقش خانم مارچ را بازی کنم. این شخصیت بسیار جذاب، پیچیده و عمیقا انسانی است و بی‌صبرانه منتظرم تا غرق او شوم. خانم مارچ دقیقا زن چالش‌برانگیزی است که کمپانی برای ساخت آن تاسیس شده است. کمپانی ما خوشحال است که این فیلم را با مشارکت بلوم‌هاوس می‌سازد. با جیسون و کمپانی‌اش که خلاق و باهوش است قبلا در آمریکا کار کرده‌ایم. جیسون بلوم شخصیت بزرگی در دنیای داستان‌گویی است و من شخصا به خانواده بلوم‌هاوس افتخار می‌کنم.

جیسون بلوم، موسس کمپانی بلوم‌هاوس نیز گفته:

الیزابت نه‌تنها یکی از بهترین بازیگران نسل خودش است بلکه طرفدار ژانر خاص و همکار فوق العاده‌ای است. لیندسی و الیزابت سلیقه خیلی خوبی دارند و وقتی حرف ساخت خانم مارچ را پیش کشیدند ما سریع قبول کردیم.

رمان Mrs. March این ماه چاپ می‌شود و در اختیار همگان قرار خواهد گرفت.

ماس امسال برای بازی در فیلم The Invisible Man در نقش زنی که مورد سوء استفاده قرار گرفته، تحسین منتقدین را برانگیخت. این فیلم امتیاز ۹۱ درصدی راتن تومیتوز را بدست آورده و ۱۳۰ میلیون دلار فروش جهانی داشت. او به زودی در فیلم The French Dispatch ساخته وس اندرسون (Wes Anderson) و Next Goal Wins ساخته تایکا وایتیتی (Taika Waititi) دیده خواهد شد.

بلوم‌هاوس امسال فیلم‌های The Hunt, Fantasy Island, You Should Have Left, Run Sweetheart Run را منتشر کرده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.