پاتریک ویلسون نقش منفی فیلم Aquaman را خواهد داشت

14 December 2016 - 22:00

بار دیگر زمان آن فرا رسیده‌است تا خبری دیگر در مورد فیلم بی سر و صدای Aquaman به کارگردانی جیمز وان منتشر شود. با قرار گرفتن جیسون موموآ در نقش ابرقهرمانِ زیر آب، امبر هرد در نقش بانوی پیش روی او و شروع مراحل اولیه تولید فیلم، وقت آن است که بدانیم شخصیت منفی اصلی فیلم چه کسی خواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق گزارشات منتشر شده، پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) که در گذشته همکاری درخشانی با وان در فیلم‌هایی مانند Conjuring و Insidious داشته‌است، قرار است در نقش برادر شرور شخصیت اصلی، اُرم یا همان ارباب اقیانوس (Ocean Master) در این فیلم حضور داشته‌باشد.

این گزارش که توسط ددلاین منتشر شده‌است، همچنین نشان می‌دهد که زک اسنایدر، هم در انتخاب قهرمان فیلم و هم نقش اصلی منفی آن دخیل بوده‌است. در Batman V Superman، موموآ حضوری کوتاه در نقش آکوامن داشت و اسنایدر نیز در تکمیل کاراکتر او و تناسبش با DCEU در داستان Aquaman، تاثیرگذار بوده‌است. ویلسون نیز در همان فیلم صداپیشگی رئیس جمهور آمریکا را داشت که دستور حمله به سوپرمن و Doomsday را صادر کرد. به هر حال در Aquaman نقشی پررنگ‌تر از ویلسون را شاهد خواهیم بود.

همچنین پس از به وجود آمدن شایعات بسیار پیرامون حضور دشمن اصلی آکوامن، یعنی Black Manta در فیلم، وان در کمال تعجب از وجود چنین شایعه‌ای، آن را رد کرد. به هر حال اگر هم این شخصیت با آکوامن روبرو شود، به احتمال زیاد در این فیلم شاهد آن نخواهیم بود، چون اُرم خود توانایی این را دارد که به اندازه یک فیلم برای قهرمان داستان مشکل ایجاد کند.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.