پوسترهای جدید فیلم Tenet ساخته کریستوفر نولان منتشر شدند

14 August 2020 - 21:00

پوسترهای جدیدی از فیلم Tenet «تنت» ساخته کریستوفر نولان (Christopher Nolan) منتشر شدند، که نشان می‌دهند زمان به پایان می‌رسد. Tenet با وجود تاخیرهای بسیارش همچنان یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۰ است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

Tenet در دنیای جاسوسی بین‌المللی جریان دارد و داستان گروهی از ماموران به رهبری پروتاگونیست با بازی جان دیوید واشنگتن (John David Washington) را دنبال می‌کند که سعی می‌کنند از رویدادی در سطح جنگ جهانی سوم جلوگیری کنند. آن‌ها برای انجام این کار، از روش دستکاری زمان موسوم به وارونگی زمانی استفاده می‌کنند، که قطعا سفر در زمان نیست. رابرت پتینسون (Robert Pattinson)، الیزابت دبیکی (Elizabeth Debicki)، هیمش پاتل (Himesh Patel)، آرون تیلور – جانسون (Aaron Taylor-Johnson)، کنت برانا (Kenneth Branagh) و مایکل کین (Michael Caine) دیگر بازیگران این فیلم موردانتظار هستند.

همانند هر فیلم جاسوسی دیگری، Tenet هم شامل سکانس‌های اکشن نفس‌گیر است، که چون در هیچ‌کدام از آن‌ها از پرده‌سبز استفاده نشده جذاب‌تر هم می‌شوند. نولان تاکنون خودش را به عنوان یکی از خلاق‌ترین فیلمسازان کنونی به اثبات رسانده است، اما Tenet کاملا در سطح متفاوتی قرار دارد.

فیلم Tenet در تاریخ ۲۶ اوت (۵ شهریور) در ۷۰ کشور جهان و سپس در تاریخ ۳ سپتامبر (۱۳ شهریور) در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.