تمامی سریال‌های دی‌سی راهی HBO Max می‌شوند

15 August 2020 - 22:30

لیست انتظار سریال‌های اختصاصی دی‌سی یونیورس از Titans گرفته تا Harley Quinn، همگی راهی اچ‌بی‌او مکس شدند. دی سی پلتفرم آنلایتی را سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی کرده که تنها محلی است که طرفداران دی‌سی می‌توانند به هزاران کمیک دیجیتالی دست یابند و خیلی از سریال‌ها و فیلم‌های قدیمی دی‌سی را به نمایش می‌گذارد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فصل اول Titans کمی بعد از آغاز به کار این استریم، پخش شد و بعد از آن Swamp Thing, Doom Patrol, Harley Quinn و Young Justice روی آنتن این شبکه رفتند. با اینکه دی‌سی یونیورس محتوای اصلی باکیفیتی از طریق این سریال‌های لایو اکشن و انیمیشنی بدست آورده، آینده این سرویس اخیرا مورد سوال قرار گرفته است. راه‌اندازی اچ‌بی‌او مکس این شانس را به کمپانی وارنرمدیا داد تا محتوای اختصاصی داشته باشد و فصل دوم Doom Patrol از دی‌سی یونیورس راهی اچ‌بی‌او مکس است. این باعث شده طرفداران بپرسند آینده دی‌سی یونیورس چگونه می‌شود و آیا تمامی سریال‌ها به این سرنوشت دچار می‌گردند یا نه.

از جیم لی (Jim Lee) مدیر پخش و ساخت دی سی در مصاحبه با هالیوود ریپورتر، درباره آینده دی‌سی یونیورس پرسیده شد. در این مصاحبه به اهمیت اچ‌بی‌او مکس اشاره شد. وقتی درباره آینده دی‌سی سوال شد، ت. گفت که این پلتفرم وقتی تمامی محتواهای اصلی در زمان خاصی به اچ‌بی‌او مکس بروند، مجدد به کار می‌افتد.

محتوای اصلی دی‌سی در حال انتقال به اچ‌بی‌او مکس است. این بهترین پلتفرم برای این محتواست. میزان محتوایی که از وارنرمدیا و نه فقط دی‌سی می‌بینیم، بسیار عظیم بوده و ارزشمند است.

انتقال محتوا از دی‌سی به اچ‌بی‌او مکس تعجب‌برانگیز نیست، خصوصا بعد از اینکه پروفایل‌های این سریال‌ها اسم دی‌سی را از جلوی عنوانشان برداشتند. وارنرمدیا این کار را با Doom Patrol تست کرده و Stargirl را راهی The CW کرده جایی که فصل دوم بطور اختصاصی پخش می‌شود.

لی چیزی درباره جدول زمانی انتقال سریال‌ها از دی‌سی به اچ‌بی‌او نگفته است. فصل اول و دوم سریال هارلی کوین روی اچ‌بی‌او مکس در دسترس است اما هنوز برای فصل سوم تمدید نشده است. گرچه برای سریال Titans قضیه فرق دارد و قبل از پخش فصل سوم این اتفاق می‌افتد و Swamp Thing و Young Justice می‌توانند هر زمانی منتقل شوند.

حالا که اچ‌بی‌او مکس قرار است خانه محتوای دی‌سی یونیورس شود، این سریال‌هایی که ادامه می‌یابند، به لیست محتوای دی‌سی افزوده می‌شوند که این سرویس استریم به جی.جی. آبرامز (J. J. Abrams) ساخت سریال Justice League Dark را پیشنهاد داده و گرگ برلنتی (Greg Berlanti) روی سریال‌های Green Lantern و Strange Adventures کار می‌کند و مت ریوز (Matt Reeves) سریال مرتبط با فیلم The Batman را می‌سازد. این سریال‌ها می‌توانند پرچمداران اچ‌بی‌او مکس با بودجه‌های بالا شوند و این احتمال می‌رود که سریال‌های دی‌سی یونیورس در صورت محبوب شدن، بودجه‌های بیشتری دریافت کنند. در هر صورت این تغییر بزرگی در دی‌سی یونیورس است.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.