نتفلیکس فیلم کمدی عاشقانه Love Hard را می‌سازد

16 August 2020 - 18:00

نینا دوبرو (Nina Dobrev)، جیمی او یانگ (Jimmy O. Yang) و چارلز ملتون (Charles Melton) جهت نقش‌آفرینی در فیلم Love Hard نتفلیکس انتخاب شده‌اند. فیلمی که نتفلیکس حقوق انتشارش را پیش از این در ماه اوت سال قبل به دست آورده بود. فیلم‌نامه این فیلم نیز توسط دنی مکی (Danny Mackey) و ربکا اوینگ (Rebecca Ewing) نوشته شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

هرنان جیمنز (Hernán Jiménez)، کارگردان فیلم‌های About Us و Elsewhere این فیلم را نیز کارگردانی خواهد کرد. فیلمنامه این فیلم نقطه‌ی مقابل دو فیلم Harry Met Sally و Roxanne است و داستان دختری در لس‌آنجلس را روایت می‌کند که از طریق برنامه‌ی دوست‌یابی با بدشانسی عاشق پسری در محله‌ی ساحل شرقی شده و تصمیم می‌گیرد او را برای کریسمس سوپرایز کند، اما او به این نتیجه می‌رسد که گول خورده و عشق او در واقع در همان شهر زندگی می‌کند و پسری که او را گول زده بود به او پیشنهاد می‌دهد که این دو نفر را به یکدیگر معرفی کند ولی به شرطی که او برای تعطیلات تظاهر کند که دوست‌دختر اوست.

بازیگر پیشین سریال خاطرات یک خون‌آشام، نینا دوبرو به تازگی در فیلم‌های Lucky Day و Run This Town نقش‌آفرینی کرده است. او به تازگی مراحل ساخت فیلم Stick Girl را نیز به اتمام رسانده است.

یانگ بازیگر سریال کمدی Silicon Valley شبکه HBO، در سال ۲۰۲۰ مشغول هنرنمایی در فیلم‌های Like a Boss و The Fantasy Island ساخته‌ی کمپانی سونی بوده است. او در حال حاضر بعد از هم‌بازی شدن با استیو کرل (Steve Carell) در سریال کمدی نتفلیکس به نام Space Force رابطه‌ی قوی را با این کمپانی ایجاد کرده است.

ملتون را همچنان می‌توانید در سریال Riverdale به عنوان کاراکتر رجی ببینید که در حال حاضر این سریال در حال ورود به فصل پنجم خود است. در بخش فیلم‌ها نیز او به تازگی در آخرین سری از فیلم‌های The Bad Boys با نام Bad Boys 4 Life نقش‌آفرینی کرده است.

این فیلم توسط McG و ماری ویولا (Mary Viola) از طریق کمپانی آن‌ها به نام Wonderland Banner تولید خواهد شد. استیون بلو (Steven Bello) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده خواهد داشت.

منبع:‌ ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.