فیلم Army Of The Dead دوباره فیلم‌برداری می‌شود

16 August 2020 - 18:30

با وجود اینکه فیلم نتفلیکسی Army Of The Dead «ارتش مردگان» ساخته زک اسنایدر (Zack Snyder) مراحل فیلم‌برداریش را به اتمام رسانده و قرار بود در سال ۲۰۲۱ منتشر شود، قرار است بعضی از صحنه‌های آن دوباره فیلم‌برداری و اصلاح شوند، در‌ حالی که بازیگر استند‌آپ کمدی و سریال Star Trek: Discovery تیگ نوتارو (Tig Notaro) جایگزین کریس دی‌الیا (Chris D’Elia) می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید‌.

گروه بازیگری این فیلم شامل دیو باتیستا (Dave Bautista)، الا پورنل (Ella Purnell)، آنا د لا رگه‌را (Ana De La Reguera)، تئو روسی (Theo Rossi)، هما قریشی (Huma Qureshi)، عمری هاردویک (Omari Hardwick)، هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada)، گرت دیلاهانت (Garret Dillahunt)، متیوس شوویفر (Matthias Schweighöfer)، رائول کاستیو (Raúl Castillo)، نورا آرنزدر (Nora Arnezeder) و سامانتا وین (Samantha Win) می‌باشد.

این فیلم به محض امن شدن همه‌گیری ویروس کرونا مراحل ساخت خود را از سر خواهد گرفت. اسنایدر که در حال حاضر مشغول پروژه‌ی فیلم Justice League برای پلتفرم HBO Max است، به نویسندگی این فیلم کمک کرده است.

صحنه‌هایی که قرار است دوباره فیلم‌برداری شوند نیازمند فیلم‌برداری فیزیکی خواهند بود. همچنین تیگ نوتارو قرار است به همراه بازیگر دیگری در این فیلم با ترکیبی از جلوه‌های ویژه کامپیوتری بازیگری کند.

این فیلم وقایع پس از شیوع زامبی در لاس‌وگاس را روایت می‌کند که در آن گروهی از سارقین برای اجرای سرقتی بزرگ راهی منطقه‌ای قرنطینه شده می‌شوند.

منبع : ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.