نسخه‌ی انگلیسی Like Father, Like Son ساخته خواهد شد

16 August 2020 - 23:00

پس از موفقیت چشمگیر با کمدی درام نامزد گلدن گلوب The Farewell، نویسنده و کارگردان لولو وانگ (Lulu Wang) پروژه‌ی بعدی خود را پیدا کرد که اقتباسی انگلیسی‌زبان از فیلم Like Father, Like Son محصول ۲۰۱۳ خواهد بود. این فیلم در فستیوال کن به نمایش درآمده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این درام ژاپنی نویسندگی، کارگردانی و تدوین‌شده توسط هروکازو کورئیدا (Hirokazu Kore-eda)، حول ریوتا یک تاجر موفق و معتاد به‌کار جریان دارد که متوجه تعویض شدن پسر ژنتیکی‌اش با پسری دیگر پس از متولد شدنشان می‌شود و اکنون باید تصمیم بگیرد که میان پسر حقیقی‌اش و پسری که طی شش سال گذشته به همراه همسرش بزرگ کرده‌اند، یکی را انتخاب کند.

این فیلم تازه توسط سارا رول (Sarah Ruhl) نویسندگی خواهد شد و وانگ برای کارگردانی آن به پروژه اضافه‌شده است. Focus Features در کنار جاش مک‌لافین (Josh McLaughlin) از Wink Productions تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. وانگ در توییتر خود تأیید کرد که این فیلم بازسازی اثری که در کن جایزه‌ی هیئت داوران را به‌دست آورد و نامزد کسب نخل طلا شد، نخواهد بود اما آن فیلم درام را بازانگاری خواهد کرد.

این فیلم‌ساز ۳۷ ساله در حال حاضر مشغول توسعه‌ی سریال درام The Expatriates برای آمازون با تهیه‌کنندگی اجرایی نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و نویسندگی و کارگردانی چند قسمت توسط خودش است.

پیش‌تر قرار بود یک بازسازی از این فیلم توسط کمپانی DreamWorks Pictures به کارگردانی کریس (Chris) و پل ویتز (Paul Weitz) و تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) صورت بگیرد اما پس از سال‌ها طی کردن مراحل توسعه مشخص شد که آن پروژه به‌صورت کامل کنسل شده است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.