Peacock ریبوت سریالی Clueless را می‌سازد

16 August 2020 - 22:30

بعد از اینکه اکتبر گذشته اعلام شد استودیو تلویزیونی CBS کار ساخت ریبوت سریالی Clueless (بی‌سرنخ) را آغاز کرده، سایت خبری ورایتی اعلام کرد که استریم تازه کار Peacock که از زیر شاخه‌های NBCUniversal است به حق پخش این سریال دست یافته، که به شخصیت دیون با بازی استیسی دش (Stacy Dash) در فیلم اصلی، می‌پردازد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال بدون عنوان داستان دختری با لباس زرد زنبوری و عینک آفتابی کوچک به نام ملکه کِر است که ناپدید می‌شود و دوستش دیون کتونی‌های Air Jordans او را می‌پوشد. چگونه دیون با فشارهای تبدیل به دختر محبوب مدرسه کنار می‌آید، درحالی‌که راز اتفاقاتی که برای بهترین دوستش افتاده را مخفی نگه می‌دارد؟

این سریال را جوردن ردوت (Jordan Reddout) و گاس هیکی (Gus Hickey) نوشته‌اند. کورین برینکروف (Corinne Brinkerhoff) سازنده American Gothic و No Tomorrow این سریال را به همراه تیفانی گرانت (Tiffany Grant) تولید می‌کند. برینکروف در حال حاضر با استودیو تلویزیونی CBS قرارداد دارد که هنوز قصد دارد فیلم را به تهیه کنندگی رابرت لارنس (Robert Lawrence) تولید کند.

استودیو CBS حق پخش فیلم با بازی آلیسیا سیلورستون (Alicia Silverstone)، بریتنی مورفی (Brittany Murphy) و پل راد (Paul Rudd) را از پارامونت گرفته است. Paramount Network Television سال ۱۹۹۶ فیلم کمدی نیم ساعته‌ای را به کارگردانی ایمی هکرلینگ (Amy Heckerling) ساخت.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.