یونیورسال تصاویر جدیدی از Jurassic World: Dominion منتشر کرد

16 August 2020 - 23:00

در مورد فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom تصمیم بر این شده تا دایناسورها راهی حیات‌وحش شوند. این یعنی Jurassic World: Dominion به‌دنبال پیامدهای دنیای عجیب و غریب جدیدی است. گرچه بازیگران و عوامل فیلم در حال وفق دادن خود با عصر کووید ۱۹ هستند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

یونیورسال پیکچرز از طریق مجله نیویورک تایمز تصاویر جدید Jurassic World: Dominion را منتشر کرده که در آن‌ها شاهد بازگشت بازیگران قدیمی هستیم.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، یکی از آن‌ها برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) را در نقش کلر دیرینگ نشان می‌دهد که در حال چک کردن دایناسورهای کوچک است. او هم ماسک به صورت دارد و این تاکیدی بر جریان بیماری همه‌گیر کرونا است. این استودیو به تمامی بازیگران و عوامل فیلم قبل از بازگشت به کار، دفترچه راهنمای ۱۰۷ صفحه‌ای سلامت داد. این دفترچه راهنما درباره اسکنرهای کنترل‌گر درجه حرارت بدن و غذاهای بسته‌بندی شده‌ای است که توسط تدارکات دارای ماسک که پشت کانتر پوشیده شده با پلاستیک عرضه می‌شوند.

هاوارد گفته اگر می‌دانست یکی از این پروتکل‌ها تغییر می‌کند و طبق دفترچه نخواهد بود او هرگز حاضر نمی‌شد جلوی دوربین برود. و این تنها یکی از قوانین حفظ سلامت جدید است که از شیوع بیماری کرونا جلوگیری می‌کند.

او گفته:

تاکنون بازیگران خیلی آماده نبودند اما برای اینکه یکی از ماها سوار هواپیما شود، باید همگی این پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

با این وجود کالین ترورو (Collin Trevorrow) کارگردان فیلم از سرگیری پروژه خوشحال است.

در این لحظه می‌توانیم در دنیایی باشیم که خلق می‌کنیم و بی‌خیال بقیه دنیا شویم.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.