بازیگران تازه‌ای به فیلم College Republicans پیوستند

17 August 2020 - 09:00

جیمز شیمس (James Schamus) فرآیند انتخاب بازیگر برای فیلم تازه‌ی College Republicans براساس داستانی واقعی را آغاز کرده است. لوگان لرمن (Logan Lerman) و ایسا باترفیلد (Asa Butterfield) ازجمله بازیگرانی هستند که به‌تازگی و برای ایفای نقش‌های نسخه‌های جوان لی آتواتر (Lee Atwater) و کارل روو (Karl Rove) به این فیلم پیوسته‌اند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

وس جونز (Wes Jones) فیلم‌نامه‌ی این عنوان را نوشته است. این فیلم در تابستان سال ۱۹۷۳ جریان دارد و در آن شاهد سفر جاده‌ای روو به همراه مدیر کمپین انتخاباتی‌اش آرتواتر در جنوب آمریکا برای جمع‌کردن رأی برای تبدیل‌شدن به مدیر باشگاه دانشگاه‌های ملی جمهوری‌خواهان هستیم. این‌دو در آینده اتحادهای ناخوشایندی با چهره‌های نمادین جمهوری‌خواهان شکل می‌دهند. چهره‌هایی نظیر پل منافورت (Paul Manafort)، راجر استون (Roger Stone) و جف سشنز (Jeff Sessions).

جونز با الهام از اشخاص و سازمان‌های سیاسی واقعی در مرکز داستان و انجام تحقیقاتی دقیق، داستان کمدی سیاهی از سرگذشت شکل‌گیری جمهوری‌خواهان امروزی را روایت خواهد کرد.

علاوه بر لرمن در نقش آتواتر و باترفیلد در نقش رو، کریستین فروزث (Kristine Froseth) از سریال Looking for Alaska در نقش کیت کینگ، دختر جوانی که باعث اختلاف میان آن‌ها می‌شود، نیز به این فیلم پیوسته است.

این اثر توسط آنتونی برگمن (Anthony Bregman) و پیتر کورن (Peter Cron)، فرانکلین لئونارد (Franklin Leonard) و شیمس تهیه می‌شود. جونز و کن فریمن (Ken Friemann) تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند. به‌احتمال‌زیاد تولید این فیلم از بهار یا تابستان ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.