جدیدترین تیزر Enola Holmes تاریخ پخش فیلم را نشان می‌دهد

18 August 2020 - 14:30

نتفلیکس اولین تیزر فیلم اقتباسی Enola Holmes ساخته هری بردبیر (Harry Bradbeer) را منتشر کرده که میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) ستاره سریال Stranger Things در آن نقش کارآگاه جوانی را بازی می‌کند. این فیلم از روز چهارشنبه ۲۳ سپتامبر (۲ مهر) روی استریم نتفلیکس می‌رود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم براساس مجموعه کتاب‌های The Enola Holmes Mysteries نوشته نانسی اسپرینگر (Nancy Springer) است و داستان شرلوک و خواهر نوجوان مایکرافت هولمز، انولا را دنبال می‌کند که به نوبه خود بسیار باهوش است. انولا ۱۶ ساله با ناپدید شدن مرموز مادرش، از برادران بزرگترش کمک می‌گیرد تا مادرشان را پیدا کنند. اما خیلی زود می‌فهمد آن‌ها بیشتر دوست دارند او مدرسه‌اش را تمام کند تا اینکه این پرونده حل شود. انولا تنها کاری را می‌کند که یک زن جوان و نترس و باهوش دهه هشتادی می‌کند. او به لندن می‌رود تا مادرش را پیدا کند. او در این مسیر شخصیت‌های به‌یادماندنی را ملاقات می‌کند و درگیر دسیسه‌ای می‌شود که مسیر تاریخ سیاسی را تغییر می‌دهد. انولا هولمز پیچیدگی زنانه جدیدی به دنیای کارآگاهی جهان و خانواده باهوشش می‌دهد.

میلی بابی براون بازیگر نقش اصلی فیلم است و سم کلفلین (Sam Claflin)، عادل اختر (Adeel Akhtar)، فیونا شا (Fiona Shaw)، فرانسس دو لا تور (Frances de la Tour)، لویی پارتریج (Louis Partridge)، برن گورمن (Burn Gorman)، سوزان وکوما (Susan Wokoma)، هنری کویل (Henry Cavill) و هلنا بونهام کارتر (Helena Bonham Carter) دیگر بازیگران کار هستند.

هری بردبیر، کارگردان برنده جوایز امی، بفتا و گلدن گلوب Enola Holmes را کارگردانی کرده و جک تورن (Jack Thorne) نویسنده برنده جوایز تونی و بفتا آن را قلم زده است.

مری پرنت (Mary Parent)، الکس گارسیا (Alex Garcia) و علی مندس (Ali Mendes) از کمپانی Legendary به همراه میلی بابی براون و پیگ براون (Paige Brown) از کمپانی PCMA Productions این فیلم را تولید می‌کنند. جاشوا گراد (Joshua Grode)، مایکل دریر (Michael Dreyer) و بردبیر از کمپانی Legendary نیز تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.