فیلم آکوامن ۲ صحنه‌هایی ترسناک خواهد داشت

18 August 2020 - 16:30

جیمز وان کارگردان فیلم Aquaman 2 «آکوامن ۲» اعلام کرد که قسمت‌هایی از این فیلم دارای المان‌های ژانر وحشت خواهد بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

برادران وارنر قصد دارند طی مراسم DC Fandome که در ۲۲ اوت (شنبه ۱ شهریور) برگزار می‌شود اطلاعاتی را از فیلم آکوامن ۲ منتشر کنند ولی با این حال‌ زودتر از این مراسم کارگردان جیمز وان (James Wan) به پرسش یکی از طرفداران فیلم در توییتر در رابطه با قسمت دوم این فیلم پاسخ داد. وقتی از او سؤال شد که آیا در فیلم آکوامن ۲ همانند فیلم اول شاهد عناصری ترسناک خواهیم بود،‌ او علاوه بر تائید آن گفت که طرفداران فیلم قطعاً باید انتظار صحنه‌هایی ترسناک همانند سکانس ترنچ در فیلم اول را داشته باشند.

متن صحبت این کارگردان در رابطه با قسمت دوم این فیلم در پاسخ به پرسش یکی از طرفداران در توییتر:

من می‌گویم بله. همانند فیلم اول که رگه‌هایی از ترسناک بودن را در خود داشت (مثل سکانس ترنچ در فیلم)، من می‌گویم که چیزی همانند آن در دنباله این فیلم نیز وجود خواهد داشت. من فکر می‌کنم این ترسناک بودن یکی از مشخصه‌های کارگردانی من است که به‌صورت طبیعی در فیلم‌هایی همانند این فیلم خود را نشان خواهد داد، مخصوصاً فیلمی همانند آکوامن که همین‌طور که می‌دانید در جهانی زیرآب جریان دارد که پتانسیل ترسناک بودن را در خود داراست؛ بنابراین به خاطر علاقه‌ی من به ژانر ترسناک، من خودم را جذب این سکانس‌های ترسناک می‌بینم و مقداری از چاشنی ترسناک بودن نحوه‌ی کارگردانی خودم را به این صحنه‌ها تزریق می‌کنم.

فیلم آکوامن در میان فیلم‌های DC، یک از موفق‌ترین آثار آن‌هاست که در کنار فیلم واندروومن عملکردی فوق‌العاده را در باکس آفیس از خود به‌جا گذاشته است. این فیلم با عبور از مرز ۱.۱ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی تبدیل به یکی از پرسودترین فیلم‌های DC در تمام دوران برای براداران وارنر شد. این فیلم داستان پیدایش شخصیتی نیمه انسان، ‌نیمه آتلانتیسی را روایت می‌کند که عازم سفری مهم برای شناختن خود می‌شود تا ببیند واقعاً چه کسی است و در آخر به این نتیجه می‌رسد که او برای پادشاه شدن به دنیا آمده و لایق آن است.

ستاره‌های این فیلم شامل امبر هرد (Amber Heard) بازیگر فیلم‌هایی نظیر Justice League و Magic Mike XXL به‌عنوان شخصیت مرا، جنگجویی قهار و دوست آکوامن; بازیگر برنده اسکار ویلم دفو (Willem Dafoe) بازیگر فیلم‌هایی نظیر Platoon و Spider-man 2 به‌عنوان شخصیت والکو، مشاور پادشاه آتلانتیس; پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) بازیگر فیلم‌هایی نظیر The Conjuring و Watchmen به‌عنوان شخصیت اورم (اوشن مستر)، پادشاه حال حاضر آتلانتیس; دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) بازیگر سری فیلم‌های The Expendables به‌عنوان شخصیت نرئوس، پادشاه یک از قبایل آتلانتیس به نام قبیله زبل; یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen 2) بازیگر فیلم‌هایی نظیر Baywatch و The Get Down به‌عنوان شخصیت انتقامجوی بلک مانتا و برنده جایزه اسکار نیکول کیدمن (Nicole Kidman) بازیگر فیلم‌هایی نظیر The Hours و Lion به‌عنوان مادر آکوامن،‌ آتلانتا. همچنین لودی لین (Ludi Lin) بازیگر فیلم Power Rangers به‌عنوان شخصیت کاپیتان مارک، یکی از جنگجویان آتلانتیسی و تمورا موریسون (Temuera Morrison) بازیگر فیلم‌هایی نظیر Star Wars: Episode 2 – Attack of the Clones و Green Lantern به‌عنوان شخصیت تام کوری، پدر آکوامن هستند.

فیلم آکوامن ۲ در حال حاضر همچنان برای انتشار در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

منبع : کامینگ‌سون

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.