اولین تریلر فیلم The Secrets We Keep منتشر شد

18 August 2020 - 15:00

اولین تریلر فیلم The Secrets We Keep که داستان زنی که به دنبال انتقام از یک جنایتکار جنگی است، منتشر شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم وقایع بعد از جنگ جهانی دوم آمریکا را نشان می‌دهد. زنی با بازی نومی راپاس (Noomi Rapace) در حال ساختن زندگی‌اش با همسرش با بازی کریس مسینا (Chris Messina) در حومه شهر است که همسایه‌اش با بازی جوئل کینامن (Joel Kinnaman) را می‌دزد و سعی دارد از او بخاطر جنایت‌هایش در جنگ انتقام بگیرد.

یووال آدلر (Yuval Adler) فیلم را با فیلم‌نامه‌ای از رایان کاوینگتون (Ryan Covington) کارگردانی کرده است. این فیلم محصول AGC Studios با همکاری Ingenious Media و Fibonacci Films است. لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo di Bonaventura) و اریک هاسم (Erik Howsam) از Di Bonaventura Pictures به همراه استوارت فورد (Stuart Ford)، گرگ شاپیرو (Greg Shapiro) از AGC و آدام ریبک (Adam Riback) از Echo Lake Entertainment تولیدکنندگان فیلم هستند. راپاس، گرگ کلارک (Greg Clark)، آندرا اسکارسو (Andrea Scarso)، و جیمی جسوپ (Jamie Jessop) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

کمپانی Bleecker Street حق ساخت The Secrets We Keep را در ماه مه بدست آورد و قرار است ۱۶ سپتامبر اکران سینمایی شود و از ۱۶ اکتبر به صورت دیجیتالی در دسترس است. شما خوانندگان عزیز می‌توانید تریلر را از قسمت بالا و پوستر هنری فیلم را از قسمت پائین مشاهده کنید.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.