شباهتی که در پوستر فیلم‌های نولان وجود دارد

15 December 2016 - 14:00

کریستوفر نولان (Christopher Nolan) شاید برای سال ۲۰۱۶ فیلمی برای اکران نداشته باشد، ولی یکی از تاثیرگذارترین کارگردانان حال سینما محسوب می‌شود و طرفداران برای اکران فیلم بعدی او لحظه شماری می‌کنند. نولان کارگردان فیلم‌هایی عالی زیاید مثل سگانه بتمن (با سه فیلم Batman Begins «بتمن آغاز میکند»، The Dark Knight «شوالیه تاریکی» و The Dark Knight Rises «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد») و بلاکباسترهای دیگری مثل Inception «تلقین»، Interstellar «میان‌ستاره‌ای»، The Prestige «حیثیت» و Memento «یادگاری» هم بوده است. اثر بعدی نولان یک فیلم حماسه‌ای در دوره‌ی جنگ جهانی دوم به اسم Dunkirk در تابستان سال آینده اکران خواهد شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

علاقه مندان به فیلم همیشه در حال بحث درباره‌ی این هستند که کدام یک از آثار نولان بهترین هستند، ولی باید گفت که همه‌ی فیلم‌های نولان عالی هستند. نولان بر روی تمامی جزئیات قیلم‌های خود به دقت کار می‌کند و حتی پوسترهای فیلم‌هایش نیز شاهکار هستند. یکی از کاربران توییتر به نام راب ترنچ (Rob Trench) به یک الگوی جالب در پوسترهای فیلم‌های نولان پی برده است. چندین پوستر آثار نولان، پشت شخصیت اصلی را نشان می‌دهد و پوستر با رنگ تیزه پوشیده شده‌ است. به این تصاویر نگاه کیند:

christopher-nolan-posters-the-dark-knight

christopher-nolan-posters-interstellar dunkirk-movie-poster christopher-nolan-posters-inception christopher-nolan-posters-the-dark-knight-rises

آیا این موضوع می‌تواند چیزی دربراه‌ی نولان به عنوان یک کارگردان یا آثار او به ما بگوید؟ نه مطلقاً. اول این که احتمالاً نولان پوسترهای فیلم‌هایش را خودش نمی‌سازد. دوم این که اکثر فیلم‌ها از جمله فیلم‌های بالا چندین پوستر دارند که شخصیت اصلی را از زوایای محتلف نشان می‌دهند. البته فیلم‌‌های زیاید وجود دارند که نولان کارگردان آن‌ها نیست، ولی پوسترهای آن‌ها پشت شخصیت اصلی را نشان می‌دهد.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.