آماندلا استنبرگ به فیلم اقتباسی Dear Evan Hansen پیوست

18 August 2020 - 20:30

آماندلا استنبرگ (Amandla Stenberg) به بازیگران فیلم Dear Evan Hansen محصول یونیورسال پیکچرز پیوسته که براساس تئاتر اورجینالی به همین نام است که موسیقی و ترانه‌اش را بنجی پاسک (Benji Pasek) و جاستین پال (Justin Paul) نوشته‌اند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

استنبرگ در نقش آلانا ظاهر می‌شود که دختر دبیرستانی است که از تنهایی رنج می‌برد و در شبکه‌های اجتماعی ارتباط قوی دارد و واکنش او به مرگ همکلاسی‌اش، جنبشی را به راه می‌اندازد. این نقش برای فیلم توسعه یافته و استنبرگ آهنگ اورجینال جدیدی را که برای فیلم ساخته شده، می‌خواند. او این آهنگ را با پاسک و پال می‌نویسد.

استیون لونسون (Steven Levenson) که نمایشنامه اصلی را نوشته، فیلم‌نامه کار را قلم می‌زند. استفن چبوسکی (Stephen Chbosky) کارگردان کار است. مارک پلت (Marc Platt) و آدام سیگل (Adam Siegel) این فیلم را برای Marc Platt Productions تولید می‌کنند.

سارا اسکات (Sara Scott) مدیر ارشد یونیورسال و لکسی بارتا (Lexi Barta) مدیر تولید آن، این فیلم را برای استودیو یونیورسال می‌سازند. استنبرگ که برای بازی در اقتباس The Hate U Give شناخته شد، اخیرا در نقش دختر آندر هالند (Andre Holland) در سریال The Eddy محصول نتفلیکس دیده شد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.