ملیسا باررا به Scream 5 پیوست

18 August 2020 - 21:00

ملیسا باررا (Melissa Barrera) ستاره فیلم‌های In The Heights و Vida قرار است نقش اصلی فیلم Scream 5 را بازی کند و اولین بازیگری است که خبر پیوستنش به این محصول مشترک Spyglass Media و پارامونت اعلام شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

همانطور که هفته گذشته گفتیم، کورتنی کاکس (Courteney Cox) بازیگر سریال محبوب فرندز نقش خود، گیل ویترز، را در این فرنچایز به همراه دیوید آرکت (David Arquette) در نقش دوی رایلی مجددا بازی می‌کند. نو کمبل (Neve Campbell) که نقش سیدنی پرسکات را بازی کرده در ماه مه خبر از مذاکراتش برای پیوستن به این فیلم را داد.

قرار است فیلم‌برداری این کار امسال پاییز در ویلمینگتون، شمال کارولینا، شروع شود و تا پایان سال تولیدش تمام شود. بازیگران دیگری در راه پیوستن به این فیلم ترسناک هستند.

باررا اخیرا در اقتباس موفق برادران وارنر به نام In The Heights به کارگردانی جان ام چو (Jon M. Chu) کارگردان فیلم Crazy Rich Asians بازی کرده است. این فیلم قرار است سال آینده پخش شود.

این بازیگر و خواننده نقش لین را در سریال درام Vida محصول استارز بازی می‌کند که به تازگی فصل سوم و آخرش ساخته شده و امسال پاییز او را در نقش اصلی فیلم Carmen خواهیم دید. این فیلم بازسازی اپرا کلاسیک است که بنجامین میلپید (Benjamin Millepied) آن را ساخته و نیکولاس بریتل (Nicholas Britell) و جولیتا ونگاس (Julieta Venegas) کار آهنگسازی آن را انجام داده‌اند.

فیلم Scream 5 را مت بتینلی اولپین (Matt Bettinelli-Olpin) و تایلر گیلت (Tyler Gillett) از گروه فیلم سازی Radio Silence کارگردانی می‌کنند و جیمز واندربلت (James Vanderbilt) و گای باسیک (Guy Busick) فیلم‌نامه‌اش را نوشته‌اند.

کوین ویلیامسون (Kevin Williamson) سازنده کار و چاد ویللا (Chad Villella) عضو سوم Radio Silence، این پروژه را به همراه واندربیلت از Project X Entertainment می‌سازند و پال نینستین (Paul Neinstein) و ویلیام شراک (William Sherak) تهیه‌کنندگان کار هستند.

فرنچایز Scream (جیغ) در قالب چهار فیلم از سال ۱۹۹۶ ساخته شد و بیش از ۶۰۰ میلیون دلار فروش داشته است. وس کریون (Wes Craven) هر چهار فیلم این فرنچایز را کارگردانی کرده است. ویلیامسون فیلم اصلی را به همراه سری‌های دوم و چهارم قلم زده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.