چد استاهلسکی کارگردانی Arcana را انجام خواهد داد

19 August 2020 - 09:30

کمپانی Lionsgate مشغول توسعه‌ی فیلم Arcana به همراه نویسندگان فیلم‌نامه‌ی Predators یعنی مایکل فینچ (Michael Finch) و الکس لیتواک (Alex Litvak) است که کارگردان فیلم John Wick چد استاهلسکی (Chad Stahelski) آن را کارگردانی خواهد کرد. این فیلم یک فانتزی شهری حماسی است که در دنیای پنهان طایفه‌های جادویی رخ می‌دهد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

استاهلسکی از طریق کمپانی ۸۷Eleven Entertainment تهیه‌کننده‌ی این فیلم خواهد بود. او اکنون مشغول کار بر روی فیلم John Wick 4 برای شرکت Lionsgate است. جیسون اسپیتز (Jason Spitz) و الکس یانگ (Alex Young) دیگر تهیه‌کنندگان این عنوان از طرف ۸۷Eleven Entertainment هستند. فینچ و لیتواک تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده خواهند داشت.

این نویسندگان اخیراً فیلم‌نامه‌ی فیلمی بزرگ و آغازکننده‌ی یک فرانچایز به نام Versus را به Universal و با تهیه‌کنندگی ۸۷North فروخته‌اند. همچنین نویسندگی فیلم Medieval که محصولی از Sony است را نیز انجام داده‌اند.

جیمز مایرز (James Myers) و چلسی کوجاوا (Chelsea Kujawa) ناظران این فیلم برای Lionsgate هستند. فیل استرینا (Phil Strina) وظیفه‌ی انجام مذاکرات برای به‌دست آوردن حقوق این فیلم را از طرف کمپانی مذکور برعهده داشت.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.