تولید فصل چهارم Ozark از پاییز آغاز خواهد شد

19 August 2020 - 12:30

طبق گفته جیسون بیتمن (Jason Bateman) بازیگر و تهیه‌کننده اجرایی سریال Ozark «اوزارک»، تولید فصل چهارم و پایانی این سریال درام محصول نتفلیکس از پاییز امسال آغاز خواهد شد. این فصل ۱۴ اپیزودی به دو بخش ۷ اپیزودی تقسیم خواهد شد که به طور جداگانه از نتفلیکس پخش خواهند شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

بیتمن طی مصاحبه‌ای با ایندی‌وایر دراین‌باره گفته است:

ما تولید فصل چهارم رو از ۹ نوامبر شروع می‌کنیم. همه چیز به خوبی پیش میره، و ما به دستورالعمل‌ها و پروتکل‌هایی که قراره رعایت کنیم اطمینان داریم. ما چندین مشاور داریم، و درس‌های زیادی از بقیه فیلم و سریال‌های در حال تولید یاد می‌گیریم.

بیتمن قبلا کارگردانی دو اپیزود اول هر فصل را برعهده داشته است، اما ممکن است برای رعایت پروتکل‌ها مجبور شود از کارگردانی اپیزودهای این فصل صرف‌نظر کند. او دراین‌باره هم گفته است:

من قرار بود مثل همیشه دو اپیزود اول این فصل رو کارگردانی کنم، اما به این فکر کردم که یکی از بازیگران نباید دو اپیزود اول رو کارگردانی کنه. اگه یکی از بازیگران بیمار بشه، همه ما باید هفته‌ها به خونه بریم. اگه یکی از اعضای پشت‌صحنه مریض بشه، می‌تونیم براش یک جایگزین پیدا کنیم. بنابراین کار درستی نبود که من دو اپیزود اول رو کارگردانی کنم.

البته شاید تا زمان آغاز تولید این فصل شرایط کمی تغییر کند و بیتمن بتواند دو قسمت پایانی Ozark را کارگردانی کند. هنوز تاریخ پخش فصل چهارم مشخص نشده، اما احتمالا باید تا اواخر سال ۲۰۲۱ منتظر پخش نیمه‌اول آن باشیم.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.