نام کامل دو فیلم Godzilla 2 و Pacific Rim 2 مشخص شد

15 December 2016 - 16:00

در این چند سال اخیر، Legendary Pictures دوران خوبی را پشت سر گذاشته است و همچنین توانسته برای خود موفقیت‌ها و رکورد‌هایی رقم بزند. عناوینی مثل Jurassic World ،Straight Outta Compton و Insterstellar برای این استودیو موفقیت‌ و فروش زیادی به ارمغان آورده‌اند. با این وجود، دو اثر خوب و با پتانسیل بالای این شرکت یعنی  Pacific Rim و Godzilla درحالی که از دید منتقدان فیلم‌های خوبی بودند، اما فروش متوسطی داشتند.

البته، این مسئله باعث نشد تا Legendary از ساخت ادامه‌ی این دو عنوان منصرف شود، به همین خاطر مدتی پیش به صورت رسمی اعلام کرده بود که دنباله‌ی این دو اثر ساخته خواهند شد. اکنون نام و عنوان کامل این دو فیلم و همچنین فیلم Pokemon مشخص شده است.

به این ترتیب، نام Pacific Rim که در ابتدا قرار بود Pacific Rim: Maelstrom باشد، اکنون به Pacific Rim: Uprising تغییر کرده است. همچنین از این به بعد، دنباله‌ی فیلم Godzilla با عنوان کامل Godzilla: King of Monsters شناخته‌ خواهد شد. تمام ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود. Legendary نام یکی از فیلم‌های آینده خود را که قرار است بر اساس بازی بسیار محبوب و پرطرفدار پوکمون ساخته شود، اعلام کرد؛ این فیلم با عنوان Pokemon’s Detective Pikachu اکران خواهد شد.

با وجودی که Legendary در این مدت موفقیت‌های زیادی کسب کرده است، اما تغییرات گسترده در جریان ساخت دنباله‌ی Pacific Rim، می‌تواند ما را کمی نگران آینده این فیلم‌ها کند.

فیلم Pacific Rim: Uprising در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ (۴ اسفند ۹۶) و Godzilla: King of Monsters در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۹۸) اکران خواهند شد.

منبع: Screencrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.