کمپانی Dust فیلم اقتباسی Time Agent را می‌سازد

19 August 2020 - 15:30

کمپانی Dust که از کمپانی‌های زیر مجموعه Gunpowder & Sky می‌باشد، قرار است با مشارکت جان دیویس (John Davis) و کمپانی Black Label Media فیلم اکشن Time Agent را بسازند. دریک کولستاد (Derek Kolstad) نویسنده فیلم جان ویک، فیلم نامه این اثر را قلم خواهد زد که براساس فیلم کوتاه The Time Agent به نویسندگی و کارگردانی جود چان (Jude Chun) و محصول کره است که قبلا توسط کمپانی Dust منتشر شده بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

اریک برامبرگ (Eric Bromberg) مدیر داخلی کمپانی اظهار داشته:

تیم سازنده کمپانی Dust علاقمند به توسعه و گسترش داستان‌های متعددی است و وقتی برای اولین بار فیلم کوتاه جود را دیدیم، می‌دانستیم این اثر بسیار خاص است. مشارکت ما با جان دیویس، بلک لیبل و درک کولستاد مهر تاییدی بر خواسته‌های قلبی ماست.

فیلم کوتاه The Time Agent سال ۲۰۱۸ پخش شد و همانطور که از عنوان فیلم می‌توان فهمید، داستان ماموری است که به گذشته سفر می‌کند تا آینده را نجات دهد. او در طول ماموریت خود، باید در تنهایی مطلق باشد. این تنهایی تا زمانی خوب است که او هنوز با دختری که قصد خودکشی دارد و این مامور زندگیش را بطور اتفاقی نجات می‌دهد، آشنا نشده است.

دیویس نیز گفته:

من همیشه عاشق فیلم‌های نفس گیر و هیجان انگیز هستم و فیلم چان دقیقا اینطوری بود. کمپانی Dust به دنبال کارهای خاص است و منم بی‌صبرانه منتظر بازگویی این داستان سفر در زمان با آن‌ها و تیم سازنده کمپانی بلک لیبل هستم.

کولستاد نیز اظهار داشته:

از وقتی که این فیلم کوتاه را دیدم، متوجه دنیای وسیع و کشف نشده‌ی پنهان در آن شدم. خدا را شکر تیم سازنده Gunpowder & Sky و Davis Entertainment به پتانسیل این داستان پی بردند و همان نگاه من را به داستان دارند. خیلی خوشحالم که قرار است این فیلم را بسازیم.

ون تافلر (Van Toffler) و فلوریس بایر (Floris Bauer) موسسان کمپانی Gunpowder & Sky و همینطور برامبرگ تهیه کنندگان اجرایی کار به همراه دیویس، چان، جرمی استین (Jeremy Stein) و مالی اسمیت (Molly Smith)، تاد و ترنت لاکینبیل (Thad & Trent Luckinbill) از کمپانی Black Label Media هستند. ست اسپکتر (Seth Spector) از Black Label نیز تولید کننده فیلم است. Black Label Media سرمایه گذار و تولید کننده این اثر بطور مشترک با Davis Entertainment و Gubpowder & Sky است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.