ست مک‌فارلن، چادویک بوزمن و ایزا دیویس درام لیتل راک ناین را می‌سازند

19 August 2020 - 16:00

ست مک‌فارلن (Seth MacFarlane) با مشارکت نویسنده فیلم She’s Gotta Have It، ایزا دیویس (Eisa Davis) و چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) درامی درباره کارلوتا والز (Carlotta Walls)، جوان‌ترین عضو لیتل راک ناین (Little Rock Nine) می‌سازند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این دومین کار سازنده Family Guy با UCP است که زیر مجموعه استودیو یونیورسال از زمان بستن قرارداد با NBCUniversal است. هفته گذشته، مک‌فارلن خبر از ساخت مینی سریال اقتباسی The Winds of War and Rememberance نوشته هرمن ووک (Herman Wouk) با مشارکت ست فیشر (Seth Fisher) داد.

این سریال که براساس کتاب شرح حال کاراوتا والز لانیر به نام A Mighty Long Way: My Journey to Justice at Little Rock Central High است، داستان زندگی کارلوتا والز ۱۴ ساله است که یکی از اولین دانش‌آموزان سیاه پوستی است که به دبیرستان لیتل راک سنترال در لیتل راک، آرکانزاس، که مختص سفید پوستان است راه می‌یابد. این اتفاق به دنبال تصمیم دادگاه عالی آمریکا مبنی بر آموزش برابر می‌افتد.

والز لانیر که خودش بعنوان مشاور پروژه در این اثر مشارکت خواهد داشت، فعال حقوق مدنی جامعه سیاه پوستان است.  برای کارلوتا که نوجوانی در مرکز تحولات عظیم تاریخ آمریکا قرار گرفته، دیپلم گرفتن بسیار خطرناک است. اما او به دنبال راهی است تا انسانیت خود را در مدرسه حفظ کرده و با از دست دادن و سپس به دست آوردن خود در عصری مواجه می‌گردد که باعث می‌شود به کمک خانواده، دوستان، شوخ طبعی و تنهایی متوسل شود.
پروژه بدون نام لیتل راک ناین توسط ایزا دیویس نوشته و تولید می‌شود، کسی که نویسنده و بازیگر سریال‌های God Friended Me, Succession و The Wire است. مک‌فارلن و هاجینز تهیه کنندگان کار برای کمپانی Fuzzy Door هستند.

چادویک بوزمن و لوگان کولز (Logan Coles) تهیه کنندگان اجرایی اثر از طرف کمپانی X.ception Content هستند و این اولین کار تلویزیونی کمپانی‌شان محسوب می‌شود. آن‌ها قبلا فیلم‌های Message form the King و ۲۱Bridges را ساخته‌اند.

نیک مارل (Nick Marell)، کوبی گرینبرگ (Coby Greenberg) و جو میکوچی (Joe Micucci) دیگر تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.