مارتین اسکورسیزی تهیه کننده Pieces of a Woman شد

19 August 2020 - 21:00

مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) به تیم سازنده فیلم درام Pieces Of A Woman پیوسته تا تهیه کنندگی کار را برعهده گیرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این اولین فیلم انگلیسی زبانِ فیلم‌ساز برجسته مجارستانی، کورنل موندروتسو (Kornél Mundruczó) است که قبلا با فیلم‌هایی همچون Un Certain Regard و White God در جشنواره کن حضور داشته است.
این فیلم پخش جهانی‌اش در جشنواره فیلم ونیز در ماه سپتامبر آغاز می‌گردد و سپس در فستیوال بین المللی فیلم تورنتو پخش می‌شود. ونسا کربی (Vanessa Kirby) نقش اصلی فیلم در کنار بازیگرانی همچون شایا لباف (Shia LaBeouf)، مالی پارکر (Molly Parker)، سارا اسنوک (Sarah Snook)، الیزا شلسینگر (Iliza Shlesinger)، بنی سفدای (Benny Safdie)، جیمی فیلز (Jimmy Fails) و الن برستین (Ellen Burstyn) هستند.

داستان این فیلم درباره مارتا و شان کارسون با بازی کربی و لباف است، زوج اهل بوستون که در آستانه پدر و مادر شدن، زندگی‌شان با تولد فرزندشان به دست مامایی مضطرب با بازی پارکر تغییر می‌کند. این ماما متهم به سهل انگاری در حین انجام وظیفه‌اش می‌شود. کاتا وبر (Kata Wéber) این فیلم را براساس تجربه شخصی‌اش بطور مشترک با موندروتسو نوشته است.

اسکورسیزی درباره فیلم گفته:

جای خوشحالی دارد که فیلمی را ببینی که تو را شگفت زده می‌کند. کمک به پیدا کردن مخاطب گسترده برای این فیلم باعث افتخار من است. Pieces of a Woman تجربه منحصر به فردی بود. از همان صحنه اول با فیلم ارتباط احساسی برقرار کردم و این حس با جلو رفتن فیلم بیشتر شد و تحت تاثیر فیلم‌سازی و بازیگرانی همچون الن برستین قرار گرفتم. با دیدن فیلم فکر می‌کنید درست وسط یک بحران خانوادگی و اخلاقی قرار گرفتید که با احساس و مراقبت به تصویر کشیده شده اما قضاوتی صورت نگرفته است. کورنل موندروتسو سبک خاصی پشت دوربین دارد که به سختی می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد و بهش اهمیت نداد.

موندروتسو افزود:

وقتی اولین بار مارتین اسکورسیزی بعد از تماشای Pieces Of A Woman با من تماس گرفت، زمان برای چند ثانیه برایم متوقف شد. این بهترین اتفاقی است که می‌تواند برای یک نفر بیفتد، اسکورسیزی کسی است که کار فیلم‌سازی زیادی در داخل و خارج از کشور تجربه کرده است.

نقطه ضعف هر آدمی نزدیکانش هستند اما پیوستن مارتین اسکورسیزی به این پروژه، جدا از بازیگران و عوامل فیلم، اتفاق بسیار خوشایندی است.

این فیلم را کمپانی‌های BRON Studios و Little Lamb با مشارکت Creative Wealth Media و Proton Cinema می‌سازند. کوین تورن (Kevin Turen)، اشلی لوینسون (Ashley Levinson) و آرون رایدر (Aaron Ryder) تولید کنندگان کار هستند. سم لوینسون (Sam Levinson)، استوارت مناشیل (Stuart Manashil)، ویکتوریا پترانی (Victoria Petranyi)، جیسون کلاث (Jason Cloth)، ریچارد مک‌کانل (Richard McConnell)، سوراج مارابوینا (Suraj Maraboyina)، آرون ال گیلبرت (Aaron L. Gilbert)، استیون تیبالت (Steven Thibault) و اسکورسیزی تهیه کنندگان کار هستند. کمپانی BRON Releasing فروش جهانی فیلم را برعهده دارد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.