نخستین تریلر فیلم On The Rocks منتشر شد

19 August 2020 - 23:00

اولین تریلر فیلم On The Rocks محصول مشترک کمپانی Apple و A24 و ساخته سوفیا کاپولا (Sofia Coppola) منتشر شده و می‌توانیم بیل موری (Bill Murray) و رشیدا جونز (Rashida Jones) را ببینیم که درگیر ماجراجویی بسیار جالبی در نیویورک شده‌اند و پیوند پدر دختری‌شان در این شرایط بسیار جالب محکم‌تر می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

همانطور که در تریلر می‌بینید، جونز نقش لورا، مادر و همسر مدلی را بازی می‌کند که فکر می‌کند ازدواجش با دین با بازی مارلون وینز (Marlon Wayans) موفق است. همه‌چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه دین ساعت‌های بیشتری سر کار می‌ماند و سفرهای کاری زیادی می‌رود و از اینجا شک و تردید به سراغ لورا می‌آید. در اینجا پای پدر لورا، فلیکس با بازی موری به داستان باز می‌شود. وقتی لورا برای مشاوره پیش پدرش می‌رود، پدرش اصرار دارد که آن‌ها دین را در نیویورک تعقیب کنند. وقتی این دو کار تعقیب و گریز خود را شروع می‌کنند، متوجه عمق رابطه خود می‌شوند.

فیلم On The Rocks قرار است در سینماها اکران شود و اکتبر امسال روی شبکه اپل تی‌وی پلاس می‌رود و اولین همکاری کمپانی‌های Apple Original Films و A24 را رقم می‌زند.

جسیکا هنویک (Jessica Henwick) و جنی اسلیت (Jenny Slate) دیگر بازیگران کار هستند. کاپولا این فیلم را بطور مشترک با یوری هنلی (Youree Henley) تولید می‌کند. فرد روس (Fred Roos)، میچ گلیزر (Mitch Glazer) و رومن کاپولا (Roman Cappola) نیز تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید تریلر فیلم را از قسمت بالا و پوستر آن را از قسمت پایین مشاهده کنید.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.