فیلم بتمن مراحل تولید خود را از سر می‌گیرد

20 August 2020 - 13:30

تعجبی ندارد که بسیاری از فیلم‌های تولیدی هالیوود در این روز‌ها از جمله فیلم Cinderella سونی و Jurassic World: Dominion یونیورسال، در حال ساخت در انگلستان هستند (به علت ویروس کرونا)، با این حال فیلم بتمن مت ریوز (Matt Reeves) طبق گفته‌ی یکی از رؤسای برادران وارنر مراحل فیلم‌برداری خود را در ماه بعدی دوباره آغاز خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

گروه‌های تولید فیلمی که از آمریکا به کانادا می‌آیند قبل از کار باید به مدت ۱۴ روز قرنطینه ‌شوند. در انگلستان تولید فیلم بدون هیچ اتلاف وقتی انجام شده چرا که جزو کارهای ضروری تلقی می‌شود.

فیلم‌برداری این فیلم در ماه مارس (اسفندماه سال گذشته) به علت ویروس کرونا متوقف شده بود. بنا به گزارش‌ها، ساخت‌وساز صحنه‌های فیلم‌برداری از ماه گذشته شروع شده است. این فیلم قرار است در مراسم DC Fandome برادران وارنر نیز حضور داشته باشد.

برادران وارنر به‌تازگی مراحل تولید فیلم ماتریکس ۴ را در برلین از سر گرفته‌اند.

طبق گفته‌ها، ریوز کارگردان فیلم بتمن اعلام کرده بود که یک‌چهارم این فیلم انجام ‌شده است درحالی که او در آن موقع برنامه‌ای برای ویرایش این صحنه‌ها نداشته بود. هنگامی که مراحل تولید فیلم متوقف شده بود او قصد داشت از این مهلت برای تغییر لحن فیلم استفاده کند.

او گفت:

این‌جور اتفاق‌ها (مثل ویروس کرونا) وقتی که در حال فیلم‌برداری فیلمی هستید می‌تواند هر موقع اتفاق بیفتد. اتفاقات غیرمنتظره و چیزهایی که شما انتظارش را ندارید؛ مانند آذرخشی محبوس شده در شیشه‌ای که هرلحظه می‌تواند از آن خارج شود. تغییراتی که من می‌خواهم انجام دهم وابسته به صحنه‌هایی است که هنوز به قسمت اصلی فیلم متصل نشده‌اند و لحن آن‌ها با قسمت اصلی فیلم تفاوت دارد. احساس می‌کنم فرصتی برای بازبینی این صحنه‌های غیرمنتظره که دارای لحن متفاوتی نسبت به صحنه‌های اصلی هستند برای من به وجود آمده است. در فیلم‌هایی نظیر این فیلم، ‌شما هیچ‌وقت به‌قدر کافی زمان آماده‌سازی نداری چرا که این‌جور فیلم‌ها از همه جهات بسیار بزرگ و پیچیده هستند. همچنین (توقف تولید فیلم) این فرصت را به من داده که در رابطه با سکانس‌های بزرگی که هنوز تولید نشده‌اند فکر بیشتری بکنم و اینکه چه طور می‌خواهم به آن‌ها تحقق ببخشم.

به علت ویروس کرونا، انتشار فیلم بتمن از تاریخ ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد ۱۴۰۰) به تاریخ اکتبر ۲۰۲۱ (مهر ۱۴۰۰) موکول شد.

بازیگران این فیلم عبارت‌اند از:

رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در نقش اصلی به عنوان بتمن،‌ زوئی کراویتز (Zoë Kravitz) در نقش زن گربه‌ای، کالین فارل (Colin Farell) در نقش پنگوئن، پل دینو (Paul Dano) در نقش ریدلر، اندی سرکیس (Andy Serkis) در نقش آلفرد، جفری رایت (Jeffery Wright) در نقش کمیسر جیمز گوردون و جان تورتورو (John Turturro) در نقش کارماین فالکون.

منبع:‌ ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.