فصل چهارم Stranger Things فصل پایانی نخواهد بود

20 August 2020 - 14:00

مراحل تولید فصل چهارم سریال Stranger Things قرار است در ماه سپتامبر (شهریور) از سر گرفته شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کارگردان این سریال برادران دافر (The Duffer Brothers) اعلام کردند که فصل چهارم سریال فصل پایانی آن نخواهد بود.

راس دافر (Ross Duffer) در صحبت با شبکه TVLine گفت:

فصل چهارم پایان کار نیست. ما می‌دانیم پایان این سریال چگونه است و چه موقع فرا میرسد. (ویروس کرونا) زمان لازم برای فکر کردن به آینده‌ی این سریال را به ما داده است تا بفهمیم که بهترین حرکت برای آینده این سریال چه چیزی است. (ویروس کرونا) این فرصت را به ما داده که بدانیم چه مدت نیاز است که این داستان ادامه داشته باشد.

بازیگران فصل چهارم سریال Stranger Things عبارت‌اند از:

وینونا رایدر (Winona Ryder) در نقش جویس بایرز،‌ دیوید هاربر (David Harbour) در نقش رئیس پلیس جیم هارپر، فین ولفهارد (Finn Wolfhard) در نقش مایک ویلر،‌ نوآ اشنپ (Noah Schnapp) در نقش ویل بایرز، میلی بابی براون (Millie Bobby Brown)‌ در نقش الون، کیلب مک‌لاگلین (Caleb McLaughlin) در نقش لوکاس سینکلر، گیتن ماتارازو (Gaetano Matarazzo) در نقش داستین هندرسون، کارا بونو (Cara Buono‎) در نقش کارن ویلرز، ناتالیا دایر (Natalia Dyer) در نقش نانسی ویلرز، چارلی هیتون (Charlie Heaton) در نقش جاناتان بایرز، جو کیری (Joe Keery) در نقش استیو هارینگتون، سیدی سینک (Sadie Sink) در نقش مکس،‌ مایا هاک (Maya Hawke) در نقش رابین، برت گلمن (Brett Gelman)‌ در نقش موری بومان و پریا فرگوسن (Priah Ferguson) در نقش اریکا سینکلر.

این سریال توسط برادران دافر خلق ‌شده است. همچنین آن‌ها وظیفه‌ی کارگردانی و مدیر اجرایی این سریال را نیز بر عهده دارند. علاوه بر آنها کارگردان‌های دیگر از جمله شاون لوی (Shawn Levy)، دان کوهن (Dan Cohen)، آیین پترنسون (Iain Patterson) کارگردانی بعضی از قسمت‌های این سریال را انجام خواهند داد.

Stranger Things برای دو فصل اول ۳۰ بار نامزد جایزه امی شده، که از این ۳۰ بار، برنده ۶ جایزه آن شده است.

منبع: کامینگ سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.