Suicide Squad 2 در حال توسعه است

16 December 2016 - 09:00

حتی قبل از اکران Suicide Squad «جوخه‌ی انتحار» در تابستان هم معلوم بود که DC و برادران وارنر نقشه‌های زیادی برای تیم شروران دنیای توسعه یاقته‌ی DC دارد. ساخت Suicide Squad «جوخه‌ی انتحار» در ماه مارچ اعلام شد و چند ماه قبل از اکران جهانی فیلم استدیو اعلام کرد که قرار است فیلمی از هارلی کویین (Harley Quinn) ساخته شود و احتمال ساخته شدن فیلمی سولو از هرکدام از اعضای این جوخه وجود خواهد داشت. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

وقتی در ماه آگوست که فیلم اکران شد با این که در باکس آفیس موفق عمل کرد و توانست به فروش ۷۵۰ میلیون دلاری در سراسر جهان دست پیدا کند؛ ولی فیلم از دیدگاه منتقدان اصلاً موفق عمل نکرد و تنها توانست امتیاز ۲۶ از سایت Rotten Tomatoes دریافت کند. شاید بخاطر همین موضوع بوده است که بعد از اکران فیلم صحبت‌های زیادی از روند توسعه فیلم نشده است و تنها درباره‌ شخصیت‌های احتمالی فیلم و بازیگران آن صحبت شده است. شایعات جدید خبر از آن می‌دهند که فیلم به سرعت در حال توسعه است.

در گزارشی از سایت hollywoodreporter که بیان م‌ی‌کرد دیوید آیر (David Ayer) در حال ساخت فیلم Gotham City Sirens است به این اشاره شده بود که اعلاوه بر Suicide Squad 2 «جوخه‌ی انتحار ۲» فیلم سولوی ددشات (Deadshot) با بازی ویل اسمیت (Will Smith) نیز در حال ساخت است.

suicide-squad-movie-reviews-will-smith-deadshot

این گزارش بیان نمی‌کند که این دو فیلم تا چه اندازه مراحل تولید خود را طی کرده‌اند. با درگیر بودن دیوید آیر و مارگوت رابی (Margot Robbie) با فیلم Gotham City Sirens احتمالاً جوخه‌ی انتحار ۲ به کارگردانی جدید نیاز خواهد داشت. شاید این یکی از دلایلی باشد که خبری از دنباله‌ی جوخه‌ی انتحار نشنیده‌ایم و با درگیر شدن ویل اسمیت با فیلم سولوی خودش، ساخته شدن فیلم دوم جوخه‌ی انتحار با تاخیر بیشتری مواجه خواهد شد. در واقع ساخته شدن فیلم ددشات کاملاً قابل درک است؛ چون شخصیت ددشات یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم اول جوخه‌ی انتحار بود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.