کوین هارت فیلم American Sole را تهیه خواهد کرد

20 August 2020 - 17:30

کمپانی STXfilms مشغول گرد هم آوردن استعدادهای بزرگی نظیر پیت دیویدسون (Pete Davidson) و اوشی جکسون جونیور (O’Shea Jackson Jr) برای ایفای نقش در کمدی درام رده بالایی با نام American Sole است. کوین هارت (Kevin Hart) نقش اصلی این فیلم است و کریس پل (Chris Paul) آن را تهیه خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این عنوان که توسط ایان ایدلمن (Ian Edelman) نویسندگی و کارگردانی خواهد شد، دو جوان بیست و چندساله را دنبال می‌کند که برای پرداخت شهریه‌ی دانشگاهشان و به‌دست آوردن پول از سریع‌ترین راه ممکن اقدام به فروش کفش‌های کتانی دسته دوم می‌کنند تا به رؤیای آمریکایی‌شان دست یابند اما وقتی درراه این شغل نوپای خود پول‌هایشان به اتمام می‌رسد و سرمایه‌گذاری ناشناس تنها راه خروجشان از این وضع است، رؤیا در چشم به هم زدنی به کابوس مبدل می‌شود.

هارت زیر پرچم کمپانی‌اش با نام HartBeat production، پل با شرکتش Oh Dipp!!! Production و جیک استاین (Jake Stein) با تولیدی Scondo Productions خودش تهیه‌کنندگان و جان مک‌فترز (John McPheters) از Stadium Goods و برایان اسمایلی (Bryan Smiley) از HartBeat تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم خواهند بود.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.