سریال Ted Lasso برای فصل دوم تمدید شد

20 August 2020 - 17:00

اپل کمدی ورزشی Ted Lasso که فصل نخست آن شروع موفقی داشت را برای فصل دوم تمدید کرد. این سرویس استریمی دستور ساخت ۱۰ قسمت برای فصل دوم این سریال با بازی جیسون سودیکیس (Jason Sudeikis) و تهیه‌کنندگی بیل لارنس (Bill Lawrence) را صادر کرده است؛ تاریخ پخش آن سال آینده خواهد بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال توسط لارنس و سودیکیس نویسندگی می‌شود و درباره مربی تد لاسو با بازی سودیکیس است. او این نقش را سال‌ها قبل در ویدیوهای ورزشی شبکه‌ی NBC ایفا کرده بود. سودیکیس، لارنس، جو کلی (Joe Kelly) و برندان هانت (Brendan Hunt) توسعه‌دهندگان این سریال تلویزیونی هستند.

در این سریال، سودیکیس در نقش این شخصیت که از مربیگری تیمی کوچک در کانزاس به مربیگری تیم حرفه‌ای فوتبالی در انگلیس می‌رسد، می‌درخشد. او هیچ تجربه‌ای در مربیگری این رشته‌ی ورزشی ندارد. هانا وادینگهام (Hannah Waddingham) نقش صاحب این تیم را ایفا می‌کند.

این اثر شروع خوبی در اولین آخر هفته‌ی پخشش داشت و به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های Apple TV+ در کشورهایی مثل آمریکا، انگلستان، استرالیا، آلمان، مکزیک، فرانسه و کانادا تبدیل شد.

سودیکیس تهیه‌کنندگی اجرایی آن را نیز در کنار لارنس بر عهده دارد. Ted Lasso تولیدی مشترک از Warner Bros. Television در همکاری با Universal Television است. جف اینگلد (Jeff Ingold) و لایزا کتزر (Liza Katzer) دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.