لرد میلر و برادران لوکاس فیلمی کمدی خواهند ساخت

20 August 2020 - 18:00

پس از امضای قراردادی با کمپانی Universal در سال ۲۰۱۹، فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) مشغول توسعه‌ی فیلمی کمدی در این استودیو با درخشش و نویسندگی برادران لوکاس هستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

جزئیات این فیلم هنوز مشخص نیست اما اثری منحصربه‌فرد توصیف‌شده است که همه می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. کیت (Keith) و کنی لوکاس (Kenny Lucas) نویسندگی این پروژه را به همراه همکارشان مکس رایزمن (Max Reisman) بر عهده دارند.

لرد و میلر زیر پرچم کمپانی‌شان با نام Lord Miller shingle به همراه رئیس بخش فیلم کمپانی یعنی آدیتیا سود (Aditya Sood) به تهیه‌کنندگی این عنوان خواهند پرداخت. ویل آلگرا (Will Allegra) از Lord Miller تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن خواهد بود. مت رایلی (Matt Reilly) معاون اجرایی رئیس تولیدات Universal ناظر این پروژه از طرف استودیوی مذکور خواهد بود.

لرد و میلر و برادران لوکاس همکاری طولانی‌مدتی از زمان فیلم ۲۲ Jump Street با یکدیگر داشته‌اند. لوکاس‌ها همچنین از نویسندگان فیلم بسیار مورد انتظار Judas and the Black Messiah هستند که در سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

این اثر دومین کمدی لرد و میلر از زمان اعلام ساخت ابر کمدی Parenting Tips با بازی رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و کارگردانی پل کینگ (Paul King) است. این دو همچنین کارگردانی فیلم فضانوردی کمپانی MGM با بازی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) را نیز بر عهده دارند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.